KADIN

Otostop anısı: Siz hiç yola Eskişehir diye çıkıp Kars'a gittiniz mi? Biz gittik!

Author

Bir daha üniversite okuma şansım olsa kesin Eskişehir de  okurdum böyle hareketli eğlenceli şehir daha yok. Defalarca gittim geceleri gündüzlerinden daha hareketli. Okul zamanı iste bir kaç tatilin peş peşe denk geldiği bir dönemdi dedim napak napsak hadi Eskişehire gidelim. Ev arkadaşımı da ikna ettim ertesi gün aldık sırt çantalarını düştük otostop yollarına. 2 sapa şoförler her seferinde potansiyel suçlu gibi bakıyorlar hiç anlamadım bu durumu. Neyse yarım saat kadar sonra bi tır yanaştı Eskişehire gitmiyorum ama Ankaraya gidiyorum oradan daha rahat gidersiniz dedi bize hava hoş atladık gidiyoruz yol uzun muhabbet ediyoruz habire adam da bir çene var resmen bizi konuşmak için almış. Neyse bi ara firmadan aradılar telefonla konuşuyor bende sıkıldım Ankaradan biz kız vardı ona mesaj atayım dedim. Kızla bi kampta tanışmıştık (adı Öznur olsun) ama hiç denk gelmedik öğlen gibi Ankara da olacağımızdan dedim bi kaç saat görüşürüz belki. Mesaj attım napıyorsunuz falan diye çanta hazırlıyoruz yola çıkacaz dedi aha dedim yattı bizim iş nereye falan derken Karsa dediler oha aq Kars ne lan. Bunlar trenle gideceklermis yol 24 saat zaten amaç Kars degil uzun tren yolculuğu bide yoldaki manzaralar. Tren akşam 6 da olduğundan zamanımız var buluşalım dediler.
Ankaraya vardık sözleştiğimiz gibi Kızılayda buluştuk sohbet ediyoruz ama nasıl sarıyor gülüyoruz eğleniyoruz şakalaşıyoruz derken bunlar sizde bizimle gelsenize dediler. Arkadaşa baktım kafana göre der gibi baktı bennde olur dedim ama bilet kalmış mıdır diye sordum sonra hemen çıktık gara gittik şansa yataklılardan kalmış zaten kızlarınki de yataklıymış olur dedik aldık. Sonra hep beraber erzak alışverişine çıktık 4 kişiyiz 24 saat yol trende alsak bize girer hallettik burdan doldurduk çantaları kızlarda şarap vardı bizde tekila bira alalım dedik. Saat geldi bindik trenlere odalara baktık sonra bi odaya geçtik hep beraber, akşam yatmak için geçeriz yerlerimize dedik. Yolculuk başladı müzik abur cubur treni keşif falan derken dolandık biraz dışarı bakıyorjm zifiri karanlık. Acıktık yaptık yedik bişeyler sonra biraz içelim dedik kızlar şarap açtı kadehlere koydular (lükse bak kadehle içiyoruz pet şişe neyimize yetmiyor) içiyoruz yavaş yavaş ortam ısınıyor biraz. Sonra tekilayı açtık şat atıyoruz bunlar ikiden sonra tıkandı kafalar iyi oldu el şakaları falan yapıyorlar. Ötekinin midesi bulandı arkadaş tuvalete götürdü bizde Öznurla başbaşa kaldık yüzlerimiz o kadar yakın konuşuyoruz ki nefes alışverişlerimizi hissediyoruz. Sonra ben bi atak yaptım, sen bizim oda nerde görmedin gel bak göstereyim şurda dedim (aq aynı oda nesini göstereceksem). Bizim odaya geçtik kapıyı da kilitledim biri dalmasın içeriye. Işığıda kapadım geçtim yanına ama varya sarhoşken bile  iyiydi hatta çok iyiydi ikinciden sonra beraber uyumuşuz. Sabah gibi bi tren durdu kalktı ona uyandık pencereden baktık ama manzara harbiden efsaneydi (mutlaka bi kere bunu deneyimleyin pişman olmazsınız) çantadan ketılı çıkardık kahve falan yaptık manzaranın tadını çıkarıyoruz, ben hem yanımdakinin hemde dışarıdakinin. Sonra toparlandık arkadaşlara baktık bizim ki üste kız altta uyumuşlar heralde gece baya kusmalı geçmiş :):) Uyandırmadık onları bizim odaya geri döndük biraz daha vakit geçirdik. Toparlandık onları uyandırmaya gittik kahvaltı ettik kahve falan içirip kendilerine getirdik. Akşam 6 gibi indik geç olmuştu kalacak yer ayarlamıştı kızlar ama biz olunca sayı arttı tabi aradı karşı taraf sorun etmedi gittik yarın da çıldıra anı harabelerine falan gider gezeriz dedik. Güzel bi uyku çektik sabahta kahvaltı edip çıktık. (Tekrar söylüyorum mutlaka gidin çıldırda balık tutun ata binin). Ertesi sabahta dönüş trenine bindik ama bu sefer ben Öznurla aynı odada kaldım arkadaşta öbür kızı ayarlamıştı heralde bizim ki o kötü olduğunda yardım edince etkilenmiş :) yine muhteşem bi 24 saat sonunda Ankaraya vardık bi gece de kızlarda kalıp bizim fakirhaneye doğru yola çıktık. Bir kaç defa Ankaraya gidip geldim arada konuşuyorum yine Öznurla.