Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Author

Selam gençler nasılsınız? Bu sefer yeni bir hikaye yazmak için uzun bir vermedim. Çünkü bir önceki hilayeyi yazarken (Anaaa benim şöylede komik bir anım vardı diye aklıma gelmişti zaten) bi kaç gün üzeride düşünüp kurguladım. Bi tutamda mizah serpiştirip servis ediyorum. Soğutmadan sıcak sıcak okuyun. Gülmeyi garanti ediyorum. Şimdiden afiyet olsun.

Bu seferde sizi bundan tam 8 sene öncesine götürüyorum. 20 yaşlarında ergenlikle yetişkinlik arasında can çekişen 3 arkadaşız. Aylardan ağustos saat akşam 10 suları falan. Bizim mahallede arazisi baya genişçe bir park var. Parkın kuytu biyerine çökmüşüz telefondan "Gözlerimeee çizdim seniiii açmaya korkuyoruuuuum" dinleyip yanında çekirdek çitleyip kola içerek abaza abaza takılıyoruz ( Bizi öyle national geographic görse belgesele konu oluruz bak yeminle) parkata da bizden başka bir allahın kulu yok

Kendimizi ifşa etsek bu kadar güzel resmedemeyiz:

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Sıradaki şarkı sana gelsin kankaa "kaç kadeh kırıldııı abaza gönlümdeee.." mehehehehehe diye şebekleşirken arkadaş beklenmedik bişey söyledi... Olum kızlara bakın lan üfff!! Ben ve diğer arkadaşım bu alarma hemen kulak kesilip hani lan nerde diye sağa sola bakıyoruz ortalıkta kimse yok. ( değil kız, kedi köpek bile yok amk ) Ya olum akşam akşam başına vurdu yine halisilasyon görüyosundur al bi kola daha iç içinin alevini alır dedim. Lan şaka yapmıyorum işte kızlar orda diye eliyle işaret ediyor. Parmağın istikametine bakıyorum. Karanlığın içinde belli belirsiz bişeyler hareket ediyor ama ne oldukları belli değil. Arkadaş onların kız olduğunu iddaa ediyor. Bide yetinmiyor diyoki üfff!! Ya olum delirdin iyice amk tamam karanlıkta bişey hareket ediyor ama köpek falandır amk. Diğer arkadaşta diyorki köpek dişidir belki kanka mehehehehehehhe dalga geçiyoruz çocukla. Gözlerimi iyice kısarak bakıyorum. (Yok amk bişey belli olmuyor)

Siz geçin dalganızı bakalım ben gördüm olum kızları. Arkamız dönükken yanımızdan geçtiler onlarda 3 kişiler diğerleri pek bişeye benzemiyor diğeri üff ama gidene kadar size söylemedim. Eee puşt bu daha büyük hakaret bize. İpne biz sana böylemi yapıyoruz. Ne görsek bölüşüyoruz. Yok aga bundan sonra bende görünce size göstermicem falan diyorum. Diğer arkadaş ben naptım amk bana niye tavır alıyon diyo. (Baya kavga ediyoruz lan)

Nefes alıyorlar sence yeter mi? :)

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Baktım olacak gibi değil arkadaşın ateşi sönsün diye konuyu başka yere çektim. Kanka dedim kızı madem çok beğendin ayarlayayım sana. Harbi ayarlarmısın kanka dedi. Tabi olum nolcak. Taş atıpta kolummu yorulacak (gerçi taş atsamda kolum yorulmaz o aralar çünkü egenlik krizinden epey kol kası yapmışlığım var) anlayanlar ehehehehehe diye gülüyor şuan.

Ama dedimki kızlar artık parkın çıkışına kadar gitti. Peşlerinden falan koşamam. Şansın varsa eğer parktan çıkmazlar belki bi tur atmak için dönerlerse. İşte o zaman bana bırakın dedim. 3 keko kızların silüetlerine doğru abaza abaza bakıyoruz gideceklermi döneceklermi diye ( Şanslı piiiiiç)
Ulan çok ballı adamsın amk. Ben beklesem ne dönmesi fizana sürgüne giderler amk. Şans işte kızlar döndüler bize doğru yüryolar

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Bakın beyler dedim. Böyle 3 sap kızların önüne çıkılmaz. Akşam akşam Korkarlar amk. Hırlımıyız hırsızmıyız belli değil. Ben sizden 100 metre ayrılıyorum. Bana yaklaştıklarında pat diye çıkıcam karşılarına sonrada o kızıda sana ayarlıcam bro dedim. Sizde çok gözükmeyinki ürkmesin kızlar hadi bakim dedim ve Yanlarından ayrıldım. Erkekliğe bok sürdürmemek için cool falan yapıyorum ama hafif bi tedirginde olmadım değil hani. Kendi kendime dedim ki yakayım bi sigara kaslar bi gevşesin.

Yaktım sigaramı kızların yaklaşmalarını bekliyorum. Yaklaştıkça belli belirsiz silüetler hakkatende kızlara dönüştü. İyice yaklaştıklatında arkadaşın üff dediği kızı hemen seçtim. Kızın üff lük hiç bi tarafı yok ortalamanında altında sıradan bi kezo işte ama yanındaki ehh dediği diğer kızlar bak Allahın gücüne gitmesin ama nasıl çirkin nasıl çirkin anlatamam ya :) Ya kızlar o kadar çirkin ki arkadaşın üff dediği kız diğer kızların yanında (çölde bol buzlu 70cc lik bira gibi öne çıkıyor) ulan ne betimleme yaparmışım bee!! Aslında ben tam edebiyatçı olacak adammışım ama dilbilgisinden çuvallıyorum hep. Bizde işte bu story'de falan yazıyorum anca naparsın :)

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Lafı uzatmayayım kızlar geldi. Pat diye çıktım önlerine bi irkildiler doğal olarak. Kusura bakmayın akşam akşam biraz rahatsız ettim sizi ama çok uzatmayacağım iki kelime bişey konuşup hemen gidicem dedim. Tepki vermeden üçüde bana bakıyor. Ben devam ettim. Sizde farketmişsinizdir belki bizde 3 arkadaşız burda oturuyorduk. İçimizden uzun boylu ve yakışıklı olan sizden çok hoşlanmış ve seninle tanışmak istiyormuş müsade edersen dedim. (Bende arkadaşlarımı ne övermişim yahu. Geçen hikayede aynı bunda aynı. Hakkımı ödeyemezler valla) kız suskunluğunu bozdu. İyide bunu sen niye söylüyorsun. Gelsin kendisi söylesin ağzı yokmu o çocuğun dedi (mantığıyla hard core yaptı resmen) Ben tabi durumu toparlayıp. Tabikide haklısın normalde kendiside gelirdi ama çocuk askerden yeni geldi. Daha çok toparlayamadı kendisini. Ben sadece ilk adım için yardımcı olmak istedim. Gelip konuşsunmu istermisin dedim. Gelirse gelsin adammı yiyoruz biz dedi. (Bak sen şu küçük aşufteye hele hele) bizim elemanlara doğru baktım biri orda ama tanışmak isteyen yok. Olum arkadaş nerde lan diyorum. Ne bileyim gitti diyor. Nasıl gider lan ben burda kızları durdurdum onun için malmı bu çocuk. Şöyle ileri doğru bi baktım götüm götüm parktan çıkıyor eleman. Arkasından "Hüoooooop!!" nereye gidiyorsun la sen? Gelsene buraya diye bağırdım.

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Askerden yeni geldiği o kadar belli ki. Kocaman yol var parkta. Bu ağaçların arkasına süne süne geliyor (sanki diyarbakırda operasyona gidiyor amk!! Sorsan askerliği çankayada yapti.)

Neyse geldi bu. İşte dedim arkadaş bu. Bu da dedim beğendiğin kız. Benim görev burda biter bana müsade dedim. Arkadaş koluma girdi. Olum bıraksana diyorum kaş göz işareti yapıyor bana. Ya hayır anlamıyorum ki madem konuşamıyorsun ne diye kızları durdur diyorsun bana. Gidemedim kaldım. Yanlarında ebeveynleri gibi dikiliyorum. Baktım arkadaştan hayır yok ben konuya girdim. Ben en az 10 senedir bu mahalledeyim seni hiç görmedim yenimi taşındınız dedim. Yok ben aslında başka bi yerde oturuyorum. Bu benim kuzenim misafir geldik. Aaa misafirlermiş duydun mu diyip arkadaşa pas atıyotum. Aaa iyiymiş iyi diyo attığım pasla yürümüyor. Tekrar döndüm kıza nerde okuyorsun dedim. Bi okul adı söyledi hatırlamıyorum şimdi. Aaa bak biliyorsun sen o okulu dimi diyorum arkadaşa. Yoo bilmiyorum diyor (bu çocuk harbi tuhaf) kız dediki arkadaşın dediğin kadar varmış harbiden hiç konuşamıyor. Yaa evet az önce dedimya piskolojisi biraz kötü askerden yeni geldi falan... Bizim arkadaş askerlik konusu olunca bi açıldı. Bir kadına anlatılacak en son şey askerlik anılarını anlatmaya başladı. İşte diyo ben ankara çankayadaydım. Çavuş yaptılar beni. Şöyle forsum vardı falan filan. Olum sus diyorum şimdide susmuyor. Daha tuhafı kızda baya baya dinliyor. (Amk kızda mal çıktı iyi mi) diye düşünürken kızdan efsane bir çıkış geldi. Pardon dedi lafınızı bölüyorum ama bişeyi çok merak ettim. Neyi dedi arkadaş. "YAHU SEN EZİKMİSİN?" be adam ne anlatıyorsun bi saattir.

Ergenliğin bana verdiği yetkiye dayanarak seni abaza ilan ediyorum!

Beni askerlik anısı anlatmak için mi akşam akşam yolumdan çevirdin ( kız haklı dağılın amk!!) ortam nasıl buz kesti varya yok böyle bi dumur. Ben gülücem gülemiyorum. Arkadaş renkten renge giriyor (bukalemun gibi oldu) dedim en iyisi gitmek. Döndüm kıza kusura bakmayın iyi akşamlar sizide rahatsız ettik biz artık gidelim.

Gidelim gitmesinede ulan öteki arkadaş nerde? Bi sen kayboluyorsun bi o. Yerinizde durun iki dakika ulan!! Yahu birader nerdesin diye sesleniyorum bomba üç!! (Bizim eleman kaşla göz arasına diğer iki kızdan biriyle el ele çalıların arkasından çıktılar) Lan dedim napıyorsunuz orda? Beni boşverin siz naptınız diyor? Ya bırak sorma gidiyoruz yolda anlatırım dedim. Ben anlatıyorum bi yandan ezik diye diye arladaşla baya kahkaha ata ata dalga geçtik. Çok güldük o gece :)

Bundan 8 sene öncesi. Hormonlar saçma sapan çalıştığı için kan beyine gitmediğinden bu tarz şeyler yaşamak normal. Aklımızda hep beş karış havada oluncada fikrimize sahip çıkamıyorduk.

Neyse ki büyüdük Aklımızda fikrimizde yerinde ama bizde büyüyünce dertlerde büyüdü. Hep çocuk ruhuyla kalabilmek dileğiyle

Teşekkürler sağlıcakla kalın!