Sevgilimin yanında kustum

Şimdi size hayatımın ilk ve tek aşkına nasıl kusmuğumu temizlettiğimi anlatacağım üstelik daha sadece bir aylık sevgiliydik. 2010da dgs(dikey geçis sınavı) yaptım iktisat okumaya 2.sınıftan başladığım. Sınıfta herkez zaten kendi ekibini kurmuş hazırlıktan ikinci sınıfa kadar. Benim gibi dgs ile gelenler dışında herkesle mesafeliyim, çoğunun ismini bile bilmiyorum. Dördüncü sınıfta ilk dönem okulun kafesinde sınıftan arkadaşlarla bir ortam oluştu üç senedir varlığından bile haberdar olmadığım sınıf arkadaşımla birbirimize aşık olduk. O masada ki herkes görünmez oldu. Bir saatlik öğle arası bir dakikada geçti bizim için. Yaş 21 ilk defa aşık olmuşum ilk defa erkek arkadaşım olmuş nasıl davranılır hiç bilmiyorum. Kız lisesinde okumuşum etrafımda hiç sevgili görmemişim, sevgililik nasıl bir kurum haberim yok. Sabah altıda okula gidiyoruz, akşam altıda okuldan eve dönüyorum, mümkün olduğunca en çok vakti beraber geçirmek istiyoruz. Evde salak salak sırıtarak geziyorum, yüzüne bakmadığım telefon elimden düşmez olmuş falan acaip aşığız. Sevgili olduktan bir ay sonra günü birlik Erciyes'e gittik gezi kulübüyle. Börekler pastalar yaptım sevdiceğime , babamla annem beni otobüslerin kalkacağı yere götürdü mesaj atıyorum sakın otobüsten çıkma görmesinler seni. Bilmiyorlarki sevgilim var bide geziye gidiyoruz üstelik onlar bırakıyor beni. Neyse yakalanmadık otobüsümüz hereket etti. Sevdiceğimi ellerimle besliyorum falan arada çantasından çıkardığı şişeden su içiyor bana içirmiyor saftirik bende durumu çakmıyorum. Erciyes'e geldik kar tipi zar zor tesise girdik sobanın başında ısınıyoruz. Benimki gene şişesinden aldı bir yudum sarıldı bana sırıtıyo falan milletin yanında bu kadar samimi olmaz. Dedim sen ne içiyorsun votka dedi. 196cm boyu var bu adamın 150 kilo sarhoş olsa ben nasıl zapt edecem. Aldım şişeyi elinden diktim başıma, küçük bir kızcağızım zaten sarhoş olsamda o benle ilgilebilir mantığıyla. İçtiğim en iğrenç şey midem yanıyor, bulanıyor, başım dönüyor uykum geldi. Oturmuşuz sucuk ekmek yemişiş. Gözlerimi bir açtım midemdeki herşey -ne ara yediğimi hatırlamadığım sucuk ekmekte dahil- erkek arkadaşımın ayaklarının ucunda garibim elinde ıslak mendil benim kusmuğumu temizliyor. Hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım. Sen beni gerçekten seviyorsun dediğimi hatırlıyorum omzunda tekrar uyumadan önce. İlk defa beraber bir yerlere gittik, sevgilim ilk defa kar gördü. Hayallerimiz teleferiğe binip kar topu oynamaktı, gerçeği sarhoştum net hatırlamıyorum. Üç saat omzunda uyumuşum, sevgilimde kafenin penceresinden kar manzarası izlemiş. Dönüş yolunda Niğde'de mola verdik anca kendime geldim. Bir hafta sonrada facebookta sevgilimin fotoğrafını anneme gösterip ahanda enişten bu dedim. Annem hep modern bir anne olduğunu, sevgilim olursa ona anlatmamı, anlayışla karşılayacağını söyleyip dururdu. Ama kazın ayağı hiç öyle değilmiş. Bilgisayarın karşında dondu kaldı ve hiç bir şey diyemedi. O günden sonra dışarda hiç buluşamadık. Sadece bizde babam evde olduğunda buluşabiliyorduk ve hep birlikte tv izliyorduk kanal seçiminide hep anneannem yapıyordu. Tanışmamızın üstünden dört buçuk yıl geçti ve iki senedir evliyiz, kocacığımı her geçen gün daha da çok seviyorum.

Be the first to like it!

Comments

People also liked

Related stories
1.If You Worry Too Much, Say ‘Pyt’ As The Danes Do
2.Researchers Link Diet To Mental Health
3.Students Walk Out In Climate Change Protest In UK
4.Fashion Models Wrestle With Debt
5.India Vows “Isolation” Of Pakistan After Deadly Terrorist Attack
6.Should You Wake Up Early? Not Necessarily
7.Prince Philip Not To Face Charges Over Crash
8.Indian Lawmakers Summon Twitter CEO Jack Dorsey
9.Turning To Dog Faces To Minimize Bias In Hiring
10.Soccer Player Hakeem al-Araibi Freed From Thai Jail
500x500
500x500