EĞLENCE

Sene 2013 Eylül.
Yer Edirne
Mission Darbe.
Şaka şaka darbe falan yok. Görüyorum screen shot alan var almasın :)
15 Temmuz arifesinde başımıza iş almayalım durduk yere :)

26 yaşında güç bela askere gittim. Kısa dönem olarak.
Acemilik Manisa Usta birliği Edirne
İki şehirde sıkıntılı yer diyor herkes. Sürgün yeri olarak anılıyor.
Allahtan şehir aynı olsa da kışlaya göre değişiyor. Ben iki şehirde de en rahat yerdeyim.
En rahat yer dediğimde sınırdayız Edirne de. Bi tarafımız yunanistan bi tarafımız bulgaristan.

Efendim uzatmayayım.
Ben alkole düşkün bi adamımdır. Şöyle anlatayım iş dönüşü evde ekmek yok lan, eve girmeden bi ekmek alayım diye markete girip sadece bira alıp çıkmış adamım.
Askerde erkekler bilir gece silahlık, revir, yazıcılık , gece nöbetçiliği hep rahat iştir. Ben neredeyse hepsini yaptım. 30 kişilik bataryada 3 kısa dönem olunca. Eee bide biz semt çocuğuyuz problemli gibi gözüken ama rahat olan işler bende.

Gece koğuşta bile içtiğim dönemler oldu Gece 22.00- Sabah 06.00 arası nöbetçileri nöbet yerlerine götürüp getirme işi bendeydi. Gece vardiyası yani gece nöbetçi dağıt gündüz uyu :)

Konuya geliyorum.
Terhise 9-10 gün kaldı. Cuma yeni çocuklar geldi 2 tane uzun dönem.
Bende batarya komutanı tarafından sevilen , kafası çalışan biri olduğumdan dolayı adam iştimada beni çağırdı çarşın ne zaman dedi pazar günü dedim
Bu çocuklara çarşı yazıyorum pazar günü seninle takılsın göster nereye gitmeli , nereye gitmemeli.
Çocuklara döndü çavuşunuz ne yaparsa sizde onu yapın ayrılmayın yanından. Çocuklarıda benim odaya verdi. Aile gibi takılıyoruz h.sonu.
Çıktık çarşıya abi nereye gidiyoruz dediler. Merkeze dedim. Yol 30 dakika falan sürüyor. Tabii ben bunları çözdüm çocuklar sivilde koşuyorlar belli. Alkol, gece ortamı falan..
Geldik merkeze Edirne de üniversite tarafında Leman Kültür var. Kahvaltıya oraya giderim hep. Çocuklarda geldi. Birde uzun dönem var şafak sayıyor. Kahvaltıdan sonra bira içiyorum çocuklar bizde içelim mi dediler. Sanki babalarıyım :) için oğlum dedim benlik sorun yok.
Kahvaltı bira faslı bitti. Biraz çarşıyı gezdirdim. Dedim siz gezin biraz biz Mehmetle bi rakı içelim. Saat 16.30 gibi buluşuruz. Çocuklar dedi abi bizde içeriz rakı. Olm ben haftaya gidiyorum bi problem olursa ihale size kalır demedi demeyin. Abi komutan senin yanından ayrılmamamız için emir verdi yaa ( şeytani gülümseme eşliğinde )

Tamam dedim. Edirne rakı şehri zaten. Saraçoğlunda bi meyhane var. Oturduk 4 kişi. Rakı ciğer rakı meyve ohh mis. Çocuklarda iyi içiyor. Son bi ufak söyleyelim dedik saat 16.00. Yarım saatte içer taksiyle gideriz hemen 15 dakikada.
Tabii nerdeee.

Saat 17.30 civarı ancak nizamiyede olduk. Kapıda nöbetçi subay geç kaldık. Dedik şuradan bira alalım. Tel örgülerden gireriz.
Öyle yaptık.
Saat 19.30 suları bizim isimler yankılanıyor ortada.
Nöbetçi subay bizi çağırtmış.

Dedim gelsin.
Nasıl içkiliyimm.

Herneyse uzatmadım gittim odasına.
Vurdum kapıya tekmeyi . Anlat dedim.

Yok yok bu o hikaye değildi
Cmylmz saygılar abi

Olaylar olaylar.
Bitiriyorum artık hikayeyi.
Devlet hastanesine gidiyoruz hepimiz ambulans arkasında. Alkol kontrolü. Ben 230 promil diğerleri 150 ila 180 promil arası.
Sonuç askeri mahkemeye sevk.
Dosyalar hazırlanıyor. Tabii o sırada benim terhis geliyor. Beni askeri mahkemeye sevk etmiyorlar ama ceza alıyorum. Son 1 haftam cehennem azabı içinde :)
Diğer çocukların çarşısı yok 2 ay boyunca. Full gece nöbeti.
Sonradan duydum bi tanesi bi daha yakalanmış alkolden askerliğide uzamış tekerrür etti diye.

Velhasıl askeriyede 3. günü olan çocukları rakı içmeye götüren ben.