HIKAYE

‘Sen benim kim olduğumu biliyor musun?’ dedikten 2 saniye sonra dayak yemek

Author

Üniversitede okuduğum zaman hızlı zamanlarım olmuştu. Sırf birazcık gitar çalabildiğim için okulun ilk zamanlarında diğerlerinden biraz daha ön plana çıkıp popüler olmuştum ve bunun ekmeğini bildiğin 4 sene yemiştim. Kendi isteğimle kızlardan uzak durduğum dönemleri (sebebini sonra anlatırım gay değilim) saymazsan üniversite yıllarında her zaman çevremde kızlar oldu. Kimi arkadaş olarak, kimi sevgili. Ama asla sadece erkek ortamına mahkum olmadım. Kızlı erkekli yaptık ne yaptıysak.

Tabii hayatında fazlasıyla kadın olduğu zaman başın daha kolay belaya girebiliyor. Böyle durumlarda mantıklı davranmak sizin için iyi olabilir. Çünkü ben mantıklı davranmayıp temiz bir dayak yemiştim.

Şöyle olmuştu o da.

Bizim bir kız arkadaşımız vardı, ismi Şeyma. Hiçbirimizin yan gözle bakmadığı, gerçekten arkadaş olarak gördüğümüz, şirin bir kızdı. İşte o Şeyma’ya başka bir fakülteden bir lavuk salça olmuştu bir ara.

Facebook’tan eklemiş, MSN’ini bulmuş, arkadaş olarak yaklaşıp bir zaman sonra yürümeye başlamış. Şeyma da onu istemediğini belli etmiş ama nafile. Herif yapışkan çıkmış. Türlü ısrarlar, çeşitli kafa ütülemeler gırla. Sonunda dayanamayıp silmiş sosyal medyadan herifi Şeyma ama bu sefer ısrarlar sanaldan çıkıp reel hale bürünmüş. Bu rahatsızlık vermeler bir süre cereyan etmiş ama bizim haberimiz yok tabii hiçbirinden. Çakal Carlos Şeyma’nın yanında biz varken bir şey yapmıyormuş çünkü. Sadece kız kızayken veya yalnız gördüğünde yapışkanlık yapıyormuş. Şeyma da herhangi bir tartışma yaşanmasın diye bize söylememiş bir şey.

Fakat bir gün Şeyma’yı ağlarken yakaladım ve sordum ne oldu diye. Cevap vermedi ilk. Boşver sen anlamazsın kızsal şeyler falan deyip geçiştirmek istedi. Ben yer miyim ulan bunları 2 yıldır tanıdığım insandı Şeyma. Öyle birkaç kez ısrar ettikten sonra gerçeği öğrendim. Meğer lavuk bir gün okul çıkışı evine kadar takip etmiş Şeyma’yı, oturduğu yeri de öğrenmiş. Bazı günler apartmanın önünde dikilip bekliyormuş.

Vay orospu çocuğu diyerek ‘ben bununla bi konuşayım hele’ dedim. Şeyma, “Ya boşver yapma etme” falan gibisinden şeyler söylese de dinlemedim. Konuşacaktım. Gerçekten konuşacaktım ama kavgaya gitmiyordum.

Şimdi burada yapılması gereken şey aslında buydu. Ama benim yapmam gereken şey “Cnm sıkma ya canını” deyip durumdan sıyrılmaktı. Ben kavga gürültü seven bir adam değildim çünkü. Neticede sevgilim de değildi benim Şeyma. Banane ulan anası mıyım babası mı Şeyma’nın? Ama biz delikanlıyız ya hani, gidip konuşacağız illaki.

Şeyma’dan herifin adını soyadını öğrendikten sonra gittim fakültesine, sorup soruşturdum ve buldum herifi. İri de biriymiş aq. Dedim kardeşim böyle böyle. Şeyma bizim canımız, arkadaşımız. Onu bir daha rahatsız etme.

Ben ‘Tamam eyvallah yanlış oldu’ şeklinde tepki verir sandım. Ama o ‘Rahatsız edersem ne olacak’ şeklinde tepki verdi. O sırada yanına birkaç arkadaşı daha gelmişti. Bense Polat Alemdar gibi tek başıma gitmiştim, bizim çocuklar okulda değildi.

Lavuk benim atarıma atarla karşılık vermişti. Bir yola girmiştim artık ama, şimdi R yapsam tüm okul duyardı bunu. Ben bunu gururuma yediremezdim. Alidesidero geri vites yaptı dedirtemezdim. Ama mantık çerçevesinde baktığımız zaman başka seçeneğim yoktu. Onların fakültedeydim. Tektim. Ve konuşmaya atar yaparak başlamıştım. Vitesim aynen bu şekildeydi.

‘Sen benim kim olduğumu biliyor musun?’ dedikten 2 saniye sonra dayak yemek

Ama ben en iyi savunma ataktır diyerek atara devam ettim: Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Belki çekinir, belki ‘pisliğin teki bu bulaşmayayım’ der diye düşündüm. Onun yerine direkt daldı bana. Orada birkaç kişi beni iyi bir dövdükten sonra soruma ancak cevap verdi. Biliyorum, Ali!

Biliyordu tabii ki Şeyma’nın Facebook’undan. Orada türlü hanım evladı fotoğraflarım vardı gitar çalarken, doğum günü pastası üflerken, arkadaşlarımla gülerken, şakalaşırken. Beni serseri sanması için bir neden yoktu yani her şeyimi biliyordu adam. Boş yere blöf yaptım ve yemedi neticede.

Ben dayağımı yedim ve herif de Şeyma’ya yürümeye devam etti. İşin daha kötü yanı ne biliyor musunuz? 3-4 ay sonra sevgili oldular Şeyma’yla. Ve Şeyma arkadaş grubunu terk edip hepimizi sildi. Utanmasa yatay geçiş yapacaktı herifin fakültesine.

Bir daha da başkalarının ilişkisine karışmam dayı. Banane aq.