HIKAYE

ODADA KİLİTLİ KALIP ÇÖPE İŞEDİM

Author

İlk yazımın facebook'ta paylaşılması üzerine çılgınlarca okunduğunu farketmemle beraber bugün'de bir anı'mı anlatmaya karar verdim..

Aslında kim'in okuduğu kaç kişinin okuduğu önemli değil çevremdekiler okumasın yeter... :D

İleride ki kadınım hepsi yalan bunların... Gerçek olamaz...

Çocuklarım evlenmeyi pek düşünmesem'de siz ya varsınız yada olucaksınız :) İnanmak size kalmış..

Evet.. Hikaye'ye başlıyorum olay italya'da bologna'da gerçekleşiyor... İtalya turuna kız arkadaşımla çıkmıştım  7-10gün 4-5şehirlik bir italya turu düşünüp ilk bologna'ya gitmeye karar ordan florence venedik roma falan yaparız gibi yüzeysel konuşup gün içinde nerde kalmak istiyorsak ona göre hareket  edebilelim diye kalıcak yerler otobüs biletleri almadan yola çıktık.. Bologna'ya vardık ve maceramız başlıyor..

Bologna'da havalimanından inmemiz kız arkadaşımın italyanlar da ne yakışıklı diyerekten beni kıskandırma çabalarına girmesi bir oldu. Aeroporto di bologna.. Otobüsle şehir merkezine geçip hostel'in yerini bulucaz tek planlı olduğumuz öncesinden tuttuğumuz hostel bu hostel... saat'de akşam oluyordu..

Şehir merkezine geldiğimiz gibi acıktığımızı farkettik tabi italyadayız hemen bir pizzacı gördük wifi bulduk pizza'yı yedik google maps ile hostel yeri tespit edildi ve yola koyulduk..

Genel'de böyle turlar da ibis'de kalan birazcık daha pahalı olsa da kafası rahat olan bir adamım maalesef couchsurfing gibi şeylere pek bulaşamadım denemek isterdim aslında..

Hostel'in yerine geldik ama sadece kapı numarası olarak eminiz orası olduğuna bi tabela yok birinden rica ettik aradık derken adam geldi kapıyı açtı..

İçeri girdik şimdi hostel dediğin yatakhaneleri olan çeşit çeşit 4kişilik-8-10-16kişilik.. öyle yerler olur genelde bu 1+1 ev.. Mutfak var adamın ofisi ara sıra gelip televizyon izliyor orda.. 1salon 3kişilik oda haline dönüştürülmüş 1 de bizim kaldığımız 2kişilik oda banyo falan ortak kullanım aslında baktığınızda o fiyatta mükemmel yer evde kalıyor gibisiniz sonuçta banyo'su falanda güzel.. Neyse adam odayı anlattı şu saatte çıkarsınız dedi keşke çıkabilseydik....

Gitti.. Biz'de dedik birazcık kestirelim sonrasın'da dışarı çıkar birazcık gezer şarap alır hostel'e geri döneriz.. Planlar gayet gıcırında.. Öncelikle ben oda kapımızı açarken zorlanıyordum kapı anahtar eski büyük anahtarlardan kafanız da canlanmıştır umarım..

Ama kız arkadaşım o kapıyı hallediyor bi şekilde neyse çıktık ev'in kapısını çektik kız arkadaşım hırkasını unuttuğunu söyledi tekrar açmaya çalıştık kapı açılmıyor 2-3kere kapıyı çaldık ettik adam çıkmış diğer kalanlar'da umursamıyor veya korktular.. Açmıyolar bende boşver dedim gidelim döndüğümüzde açarız.. Hiç panik yapmayan soğuk kanlı insanımdır genelde.. Hatta giderken 10:05'de yurttan çıkmazsak geç kalacağımız uçağa ben 10:02'de saçlarımı yaparak saatimi bulsana canım diyerek geçiriyordum.. o ise çıldırıyordu nitekim 10:05 de otobüse yetişsekte istediğim otobüs değilmiş o :) Taksiye 75tl bayılmak zorunda kalmıştım ama yetiştik sonuçta birde belçikada yanlış havalimanına gidip 200euro vermişliğimiz var taksiye.. Evlat acısı gibi bu hikayemi anlatmak hiç istemiyorum... Konudan çok saptım ehey epey hikayem varmış.. :D Devam ediyorum...

Dediğim gibi gezdik tozduk hatta ben bikere daha yemek yedim :D Ki o benden çok yer normalde enterasındı birazcık formuyla dalga geçtiğim için yemediyse şuan aklıma geliyor ve üzülüyorum... 1dakikalık saygı duruşumun ardından devam edicem..

Hostel'e geri geldik dedim yapabilirsin... Bir denedim olmadı.. Gizli silahımı kullanmalıydım tövbe estağfurullah... Bismillah diyerekten kapıyı açtım.. Odanın kapısını kız açtı herkes çok mutlu takıldık ettik uyuduk... Sabah ismimi söyleyerek kaldırdı beni çok telaşlı(az daha ismimi yazıyordum...) Kapıyı açmaya çalışırım yok.. olmuyor.. Videosu'da var aslında kız kapıya dayanmış ağlayarak kapıya vuruyor... Yardım dileniyor..

Fakat Video'yu atamam maalesef.. Neyse yarım saat uğraştı sonuç yok sonra baya ses çıkarınca yan odadakiler noluyor'a geldi bu derdini anlattı.. Ev sahibini arıcaklarını sakin olmamızı söylediler gittiler bende iyi 10'da çıkmak zorunda kalmadık mis gibi uyuyoruz havasındayım ama 2 mizin de çılgınlarca tuvaleti var.. Orası aklımdan çıkmıyor nasıl yapsak diyor camdan çıkar işe sen erkeksin de ben napıcam... sonuçta yiğidin mali meydanda dimi çıkar salla camdan ohhh.. sikimden aşağı kasımpaşa

Odada'ki ufak mı ufak çöp kutusu gözüne ilişti o sıra kızın.. Başlıkta ki birazıcık yalan oldu ben çöp kutusuna işemem tutarım arkadaş büyükte konuşmayalım başımıza gelmesin.. Kız çop kutusu üstüne planlar kurmaya başladı.. Yok diyorum saçmalama... niye diyor şu dolabın içine girerim orda işerim.. yok dedim sacmalama... yaparim dedi.. sacmalama.. yapicam.. derken dolaba girip öyle yap iğrenmiyim senden bide.. cümlesini sonunda kurdum..

Girdi bi güzel işedi poşeti de cam'dan aşağıya attı bir arabanın yanında patladı poşet.. Biz camdan poşete baktık.. Kız oh be rahatladım modunda... Ben ben'de mi öyle yapsam napsam diye düşünüyorum.. Bi yandan sidik mi kokuyor lan burası!!! acabasındayım.. bişeyler atıştırıp unutmaya çalışıyorum.. En sonunda ev sahibi geldi kapıyı açtı ve gitti.. Sonrasında o çöp poşeti attığı pencere önünde güzel bi snap çektim ve bologna etiketinide yapıştırdım hatıra olarak kaldı.. Foto'yuda çok sevdim burda paylaşmak isterdim ama.. :D Tanınmak istemiyorum :)