Eğlencenin doruğunda , mekanda uyuya kalmak.

Author
Eğlencenin doruğunda , mekanda uyuya kalmak.

Çok güzel yaz ve bir cumartesi akşamı. Cuma günü işten çıkmışım iş yerinden paramı da aldım, borç harç yok o hafta tam bir kertenkele misali cumartesi gecesi olacak olan eğlenceye hazırım. Tabi cuma akşamı uzun zamandır görmediğim arkadaşımin yırtık dondan fırlar gibi görüşmek istemesi ve benim haftanın yorgunluğu ile buluşmaya gitmem. Buluştuk ve eskileri andık. Abi o kadar çok anmışız ki gece 4 olmuş. En az 5 tane Türk kahvesi içmişim ve gece yaticam kalbim sanki ezhel konserinde 'geceler'sarkisi gibi güm güm çarpıyor . Sabah 6 da uyumam ile beraber sabah 8'de 28 yıldır memur olan babamın beni uyandırması ve kahvaltı isteği. 2 saatlik uyku ile kahvaltı sonrası memur olan babamın çok acayip bir şekilde benim ile Eminönü'nde gezmek istemesi. Sabah 8 abi cumartesi sabahı sabah 8... Baba bu sonuçta beraber çok bir şey yapamıyoruz ve gittik. Yüzde yüz eminim Fatih belediye başkanı bile semtini o kadat gezmemistir. Ayaklarıma kara sular inmedi . Kara sulara ben Kıvanç Tatlitug'un Ask-i Memnu dizisinde havuza daldığı gibi daldım. Hayır o değil babam yıllar önce gittiği yerlere gidiyor bak Burak burası 30 yıl önce boylr değildi diyor. Babacım 30 yıl . Bırak karpuz kavuzu hıyar olsa 30 yılda buyur ve değişir. Her neyse envayi çeşit market gezmek ile beraber akşam o balık ekmek ritueli yapıldı . Eve girdim saat 8 . Üstümu değiştirdim en sevdiğim kaprimi ve mandala desenli mavi gömlek ve cok yakışan cap sapkami taktım. Parfümü abandim ve artık bu gece uzun olacaktı fakat Kadıköy'e giderken söyle bir sorun yaşadım gözlerimi açıp kapadığımda yanıyordu.

VE GECE BAŞLAR ...

Barlar sokağında takılıp sağ sola selam vermek iki eş dost gördükten sonra saati 11 yaptık ve Arkaoda'ya giriş yaptık. Müthiş bir dj içeri de ortamı alıp uzaya götürüyor. İnsanlar bedava içki varmış gibi doldurmuş ve oturacak yer yok işin kötü tarafı ayakta duracak yer de var sayılmaz. Arkadaşım ile ufak çaplı bir sohbet ile bir kaç ufak dans figürleri ile mekanda boğulduk ve haydi Zor'a gidelim dedik. Zor pub a giden varsa mekanın 3 bölüm olduğunu bilirler . Küçük bir mekandır after olarak çok ilgi görür girdiğiniz anca dans edilen yer sol tarafta balkon yani sigara içilen bölüm ve sağ tarafta bar ve rahat koltuklar vardır. Mekana giriş yaptık saat 01:15. İçerisi yanıyor derler ya. Bilginiz yanıyor . Dj zaten acayip iyi insanlar uçustalar ve ortam gerçekten kaliteli. İçeri girdik ve bir arizona kertenkelesi misali hemen dans pistine geçtim. Güzel bir dans ile giriş yapmak her zaman iyidir. Saat 2 gibi biraz yorulduktan sonra koltukların oraya geçtim ve 1 boş koltuk buldum. Oturdum ve telefonda gelen mesajlara bakıyorum falan yanıma birileri geliyor sohbet ediyor gidiyor başka birileri geliyor dans edelim diyenler , napıyorsun amma egoistsin diyenler , kendini beğenmiş herifsin diyenler var ama kimse anlamıyor dostum uykum var diyemedim. Bir süre sonra birazcık gözlerim yandı yine ve gözlerimi kapadım. Ben bir uyumusum . Bir uyumusum . Bir kalktım hani böyle otobüste uyursun uyanırsın camdan bakarsın ya ben nerdeyim diye ağzını elinin dışı ile sağ sola çekersin göz kapaklarını hızlı hızlı kapatıp açarsın. Saat 4:30 . Arkadaşım bile beni kaldirmamis kendisi birini bulmuş kendine. Çalışan birisi geldi. Dedim kusura bakmayın cok yorgundum uyuya kalmışım . Adam dostum çok tatlı uyuyordun o yüzden uyandirmadik dedi. Kalktım tuvalete girdim elimi yüzümü yıkadım mekandan çıktım ve eve gittim . O cuma günü bütün gün cumartesi için plan yapan böyle eğlencem böyle buraya gidicem şurada şunu içip şunu yapıcam diyen ben uyumuşum. O müthiş gece de mekanda uyudum. Eve giderken elimi cebime attığım zaman ise bir not buldum. Birisi nota şunu yazmış. 'Bu kadar içecek ne derdin vardı bilmiyorum ama çok tatlı gözüküyorsun, bana ulaşmak istersen ben heryerdeyim' . Ya ne içmesi be kardeşim hadi madem beğendin bu gizem ne gecenin bir yarısı sokakta eve yürürken arkama baka baka yürürüm koca adam