KADIN

Ağır Bedel (Vol 2)

Author

Ben homurdana homurdana eve varıp o pislik salyalarını temizlemek için güzel bir duş alıp yatağımın yolunu tuttum. Sabah uyandığımda 24 mesaj görünce telefonumda benim olduğuna inanmayıp uyku sersemi çantama attım ve lanet iş için yola koyuldun. Normal insanlar gibi bir saat içinde ayılamıyorum öğlen 2 gibi kendime geliyorum neyse uzatmadan. Öğlen mesajları okumaya başladım benim zırto bir sürü özür mesajı bir sürü ilk görüşte aşk mesajı atmış. Önce oralı olmadım daha sonra boşta olunca konuşmaya başladım hafta sonu kahvaltı için sözleştik onun evinde olacak kahvaltı . ( o kahvaltı kesinlikle yapılmayacak hepimiz biliyoruz .) Pazar günü atladım arabaya Etiler’e doğru gitmeye başladım sanki Kars’a gidiyorum öyle uzun yol her neyse vardım ben bunun evine içeri girmemle iğrenmem bir oldu bu kadar pis bir evi ilk defa gördüm bende çok temiz bir insan değilim ama bildigin sefalet bölgesiydi evi. Tabiki kahvaltı yapılmadı sevişmeye başladık ama aklım hep Çarşaf kaç aydır değişmiyor düşüncesinde tam olaya bodoslama girecekti ki arkadaş benden beklemediği bir hamle ile “ben daha önce kimseyle birlikte olmadım benden bu kadar “ dememle dumura uğradı bizim zırto. Oldu anam ne adamlara burun kıvırdım istemedim seni neden isteyeyim demi ama. Ben giyindim tam çıkacakken benden 200 Tl para istedi herhalde sevişme ücreti diye düşündüm ama bendeki değer 20 olduğu için 30 tl koydum temiz gördüğüm bir bölgeye. Evden çıktım bunu çalıştığı mekana bıraktım arkadaş barda çalıştığı için öğlen işe gidiyordu. O akşam bana bir sürü giydirdi yalancı beni kandırdın diye hiç birine cevap dahi vermedim. Gel zaman git zaman bu bensiz adım atamaz hale geldi bende tüm arkadaşlarımdan uzaklaştım kimseyle buluşamıyor sadece zırto ile takılıyordum boş olduğum zamanlarda oda aynı şekilde hep benimleydi. Tabi o zamanlar ben damızlık olabilecek kadar kilolu biriydim öyle böyle bir kilo değil ama yürüyen balina gibi geziyorum ama kesinlikle özgüvenden taviz vermiyorum. Ben git gide bağlandım bu zırtoya bu ise benim iyi niyetimden yararlanıp sürekli bir şeyler aldırıyor maddi açıdan iyi yiyordu beni. Bense utanmasam maaş kartımı buna vereceğim şifrelerime kadar biliyor o derece param elinde bunun. Asıl olayın koptuğu noktaya gelelim biz bununla kamp planı yaptık yaz bitişinde 4 günlük bir kamp yapacağız ben zırto geç ona aldığım köpek 3 canlı olarak planladık herşeyi. Ama her hafta bana bir sürü şey aldırıyor bu süre zarfında bu arkadaş uyuşturucu kullanıyor banada denetiyor ısrarlarla dene bir şey olmaz bitkisel bu diye bende sanki babamın oğlu gibi ne dese güveniyorum yapıyorum. Günler günleri kovalıyor Benim maaş geldiği gibi zırtoya su gibi akıp gidiyor hediyeler alıyorum istekleri bitmiyor tatilimize son 4 gün kala olay patlıyor...

Neler mi oluyor 3. Partta diğeri :)) hadi öptüm çawww