KADIN

Ağır Bedel ( Vol 3 SON)

Author

3. bölüm biraz erken geldi sebebi ise hafta sonu çok yoğun olacağımdan ötürü :D Yoğun kadınım ne yaparsınız ;) Gelelim akışın devamına..

Tatile son dört gün kala biz buluştuk arabayı kiralayacağımız firma ile görüşmek için,her şey normal makara kukara elleşmeler havada uçuşuyor. Telefonuna mesaj geldi zırto beyin o sıra nerede olduğunu tam hatırlayamıyorum ama telefon ve ben baş başayız masada. Artık ne dürttü bilmem açtım baktım mesaja " Dün gece içime boşaldın mı ?" diye bir mesaj o an şoka girdim sebebi biriyle yatmasından dolayı değil. Bana dün gece ölüyorum çok açım diye acıtasyon yapıp ikişer ikişer yemek siparişi verdirtti birde ödemesini ben yaptım kahroluyorum ama çaktırmamak için o samimiyetsiz sinsi gülüşümü takındım maskeme. Susmamın sebebi ise tatil için o kadar masraf yaptım son 4 gün kala kimseyi bulamam tekte gidemem korkusundan ötürü güya çıkar için susuyorum kendimi tatil dönüşü götüne tekme atarım intikamımı alırım diye avutuyorum. O an konuyu kapattım. Tatil için yola koyulduk hesaplamalarıma göre daha erken vardık.(Zaten ben sözelciyim nasıl benim lafıma inanıp yola çıktıysa) Kamp için gıda alışverişimize çıktık tabi yürüyen ATM ben her şeye para saçıyorum zırto beyin cebinde sadece 10 Tl rezil herif..... Her neyse konuma dönüyorum tekrardan çok süperinden 3 gece geçirdik akşamları hayvan gibi içkinin uyuşturucunun dibine vuruyoruz kafalar taşşak geziyoruz ortalıkta.Ablanız tabi hala ben bağımlı değilim sadece arada içiyorum kafasında geziyorum ortalıkta gözler kan çanağı. O gece çok dil döktü cinselliği bir adım öteye götürmek için neden hala tamam demediğimi bilmiyorum. Libidom tavan olmasına rağmen zırto bey kesinlikle ilgilimi çekmedi götümü dönüp yattım. Sabah uyanıp eşyalarımızı çadırımızı toplayıp İstanbul yoluna koyulmak için hazırdık. Yola çıkmadan bulunduğumuz sahil kasabasında bir mağazaya uğradı telefonunu bana bıraktı. Tabi ben durur muyum hemen kurcalamaya başladım.

Bu karıştırma benim hayatıma sıçtı biraz..

Okudukça kuzenim diye tanıştırdığı kızın meğersem yatıp kalktığı kız olduğunu benle ilgili çirkin konuşmalarını okudukça göz yaşlarıma engel olamadım. En çok koyan ise bana şu oldu benim annesi hasta diye yolladığım parayla kızla birlikte bir güzel rakı sofrası kurup bununla ilgili de bir ton dalga meselesi olmam ve fazla kilolarımla ilgili dalga geçilmesi beni mahvetmişti..

Zırto bey geldi ağzına yüzüne en sertinden sıçtım kiraladığımız arabayı alıp eşylarından sadece donunu hırkasını sokağa atıp köpeği ve ben İstanbul yolunu tuttum. Yol boyu bağıra bağıra ağladım. Eve vardığımda elimde bir köpek ve kedi götüne dönmüş minicik gözlerle karşıladım annemi hiç bir şey sormadı.

Aylar boyunca uyuşturucunun esiri oldum kazandığım parayı her zaman bir haftada bitirdiğim için ailemin durumu zaten iyi olduğu için çalışmama gerek yoktu para yetmeyince anne ve babamdan para çalıp beni mutlu edecek maddeleri temin ediyordum. Canım anam fark edene kadar biraz geç fark etmişti ama etmişti beni dipsiz yerden çekip aldı çok ağladım çok acı çektim. 1.5 Yıldır tertemiz geziyorum hayattan keyif alıyorum.

Zırto beye gelecek olursak ben onu orada göt gibi bıraktıktan sonra birilerinden para bulup İstanbul'a dönmüş. 2 ay kadar sonra büyük bir spor mağazasında hırsızlık yaparken yakalanmış.Unutmadan küçük bir dipnot ekleyeyim bu salak cüzdanını arabada unuttuğu için ben o cüzdanı torbacıma verdim en pis işi yaptığın yere fırlat dedim. Canım ex torbacım artık ne yaptıysa bu hırsızlık olayından sonra 3 yıl kadar ceza almış hala yatıyordu içerde :D

Siz siz olun sizi sevmeyen insanlarla vakit kaybetmeyin canlar çok öptüm çawwwwwwwww :D