EĞLENCE

kene

Author

"am a man who walks alone ... şaka şaka hıyarın tekiyim " sloganıyla yaşayan tipik bir şapşik olarak burda ilk anımı paylaşmaktan zevk duyuyorum gençler.

bundan yaklaşık 3 yıl önce en yakın ilçe merkezine 1,5 saat uzakta çalışırkene benim mekanikçi bi elemanın  eşi denizliden havlu almış bana . bende şantiye sahasından çıktım pis konteynıra doğru usul usul geçiyorum. yolda köpek ayı gibi bi canlıyla karşılaşmamanın verdiği mutlulukla odaya 5 dk da vardım. gece olmuş 2 . e tabi bekarım bide dağın başındayım yarın da erken kalkmamın bi anlamı yok. dedim bi duş alim de mışıl mışıl uyurum kendime gelirim.

neyse duşu aldım sıcak su beleş ya 2 saat derim buruşuncaya kadar yıkadım kendimi.ama yok böyle bişe ırzına geçtim sıcak suyun. konteynırdki g.t kadara banyoda göz gözü görmüyo buhardan . elemanın eşinin getirdiği havluya sardım kendimi. dedim bide işiyeyim rahatlamışken nirvanasına varalım bu işin . tam işerken afedersiniz aletin üzerinde böyle nokta kadar bişe var .bende halısahalarda kullanılan  çorabın içine kaçan gıcık plastik parçalardan falan zannettim.da ne alaka. şöyle elimle iteyim dedim gitmiyo. buhardan da göremiyom ne olduğunu. havlu belimde cıktım koridora mehmet e çagırdım . baksana şurdaki şey ne dedim . abi napıyon gece gece bize mi iş koyuyon hayırdır deyince la bak şuna canımı yakmaya başladı demem bir oldu.bir iki sürtüşmeden sonra la olm s.kime kene mi kondu acaba dememle abi gerçekten bunun bacakları var demesi bir oldu. başımdan aşağı soğuk bi ter damlası . la napacam. merkeze 1,5 saat yol var araba bende değil aşagıdaki şantiyedeki gürkan da . aramızda 15 dk mesafe var ama gece olmuş 3. millet uyuyo benim gibi mi. 

neyse yapacak bişe yok deyip aradım gürkanı. 5. defa çalmasından sonra açtı . "ne var la " cümlesini öyle bi söyledi ki içim yandı. dedim gürkan çabuk gel s.kime kene kondu. der demez telefonu suratıma kapattı. ya gürkan çok iyi arkadaşım ama gecenin üçü ya dalga geçiyorum sanıp kapattı heralde dedim. bi daha aradım olm bak sen inanmıyon ama s.kime kene kondu lütfen gel la dedim yine kapattı. anlaşıldı adam kızdı dedim arada 15 dk yürüme yol var yapacak bişe yok dedim üstümü giyip gidecem. 

pantolonu donsuz giydim . tabi o arada akıllılık edip fotosunu da çektim cengaverin. üstümü giydim tam dışarı çıktım baktım gürkan gelmiş. dedim ya müdür kusura bakma dedim. dedi aç la merak ettim noldu sana demesiyele fotoyu şak diye göstermem bir oldu. tabi ilk tepki vay aq sapına konmuş ya la olmasa daha iyiydi ama napalım .yetiştir beni doktora başkanların ismail güldüreni dedim 1,5 saatlik yolu 1 saat 10 dakkada gitti genco.

neyse vardık hastaneye ama hastane ana baba günü gibi . belediye suya ne kattıysa kusanı altına s.çanı cümbüş var hastane de .ama ben fotomu çekmişim heheyt . öyle uzun uzun anlatmicam. ne akıllı bi hastayım. neyse orda bi hemşireye hemşire hanım benim şöyle bi sorunum var deyip resmi gösterdim. hemşire baktı gözler fal taşı gibi açtı dedi ben kene almıyorum yaa. 

dedim o zaman alan biri yokmu canım yanmaya başladı iyice kurtarın beni şundan . neyse sen şuraya geç dedi . geçtiğim yer hastanenin koridoru yer kalmamış acilde macilde. önümden ilçenin yarısı geçiyo perde çektim ama herşey ortada . neyse bi hemşire  daha geldi ama yeni uyanmış zikecem ne var la der gibi  . dedi nedir derdin. dedim al böyle bi sorunum var hemşire hanım. kadın bana ya bi s.ktir git gece gece bela mısın bilader bakışı attı  . dedi soyun . içimden heh bu gariban ilçe de tıptan anlayan birileri hala var dedim . ama benim bi soyunmam var ağır usul . sanki 100 dolar ver sen beni soy der gibi. e tabi utanıyorum . hemşire çabuk soyun yoksa almicam demesiyle dal da.şak olmam bir oldu. ikinci hemşire elinde tendürdiyot sürdü arkadaki hemşirede sanki kalp nakli yapan doktoru izler gibi izledi arkadan . ilkin kenenin totosundan sıktı cekti ama canım burnuma geldi . acayip yaktı . sonra ikinci parça üçüncü parça derken bende arsızlaştım o arada . hemşire hanım şurda bi parça burda bi parça diyom artık. 

neyse yeter bu kadar dedi . içimden oh be dedim tıp çok ilerlemiş. hemşire git kan ver bakim buranın kenesi bişe yapmaz ama yine tahlil vermen lazım bide doktora görüneceksin dedi. neyse tahlil mahlil doktora gittim malum uzvun işlevliği ile ilgili soruyu da sorduktan sonra görevini tamamlamış mario gibi tekrar döndük şantiyeye. 

şimdilik bu kadar gençler hepinizi en şapşik duygularla selamlıyorum.

kene