DIĞER

Anılarr

Author

O zamanlar çılgınız ve serseri mayın gibi geziyoruz Malezya caddelerinde. Bizim elemanlar vardı Bedük,Aydemir ve Resul abi. Burdan Resul abi'ye selamlar askerde şuan kendisi. Konumuza dönelim üniversite hayatı tabi o zamanlar az kalmış mezun olmamıza. Ne yapsak tatilde diye düşünürken bizim bedo taylanda gidek diye tutturdu. La olum ne yapacaz Tayland'da bari Singapur yapak diye tartışırken bedo'nun iş bitiriciliği sayesinde Tayland'da hem fikir olduk. Bu arada biz bedoyla aynı evde yaşıyoduk neyse eve gittik ama para hesaplıyoruz çıkar mı diye. Bedo'ya bi baktım pusmuş köşeye elinde laptop iş bitiricilik peşinde bedo napıyon lan dedim. Kanka 300 tl ye 5 günlük otel+uçak bileti gidiş-dönüş olarak aldım dedi. Bedo öyle bi insandır ki aldığı küloda kadar hesap yapar. Fikret orman nasıl transfer politikası izliyosa bizim bedo'da hayata karşı o politikada gidiyo gerisini siz anlayın işte.

Neyse bavullar hazırlandı Taylan'da gidiyoruz ama Resul abi şokta :D uçakta 'benim burda ne işim var aq' diye diye Tayland'a kadar söylendi alksajdlask. İndik uçaktan gittik yerleştik otele 300 liralık herşeyi ayarlayan bedo yine idare eder şeklinde bi yer ayarlamıştı. Millet tatile manitasıyla gider benim yatak arkadaşım Resul abimdi laksdjasd :D Dediler ki klübe gidelim okeyledik. Ellerde biralar Tayland'da ki meşur olan cadde'de (Bangla Street) serseri mayın gibi bi aşağı bi yukarı yapıyor. Neyse girdik bi klübe hınca hınc dolu göz gözü görmüyo o derece. Resul abi beni dürttü lan dedi koskoca klübte 2 tane boş kız var gidek dedi ve gittik. Bilin bakalım nereli çıktılar RUS ! saşldkalkdlask. Ulan kan mı çekiyo anlamadım ki Rus nerdeyse bizimkiler orda :D ama nasıl kibarız nasıl kibarız. Allah'ın Rusları 2 kelime ingilizce konuşurken şekilden şekile girdiler biz ayarlayalım diye kibarlaştık iyice :D shall'ler felan havalarda uçuşuyo. Kafayı çevirip Resul abiye bakıyorum kokteylin için pipeti atmış kıza elleriyle içiriyo lsjdlkajsd :D. Neyse Resul abi 5 dakka geçmeden o müthiş soruyu yöneltti Rus bacıma (ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça) :D ! Bize gidek mi şlaksdşlaskdşals kızlarda yok bizde şimdi gidiyoduk dediler ve gittiler. Abi dedim senin yapacağın işin ta amk. Ulan bunlar ceylan işte yılan gibi sokulmak varken ne bok varda aslan gibi dişlerini gösteriyosun ki. Bizim şarteller attı tabi, mekanda herkesin manita var bi biz sapız. Elimizde viskiler çıkak hava alak dedik. Ben çıkarken biri bana bi omuz attı ama o omuz felan değildi aq bildiğin adam bana tekme attı öyle bi omuz gücü olamaz yani :D ! Hayır bok mu var adama döndüm napıyosun lan felan çekiyorum benden en az 10 santim uzun bide kaslı felan o da Rus çıktı ! Hani ben buna zıplayıp kafa atmanın peşindeyim ama kafa atıp kaçmayı da planlıyorum. Adam bana nerelisin diye soru yöneltti :Dakfjaklsdka. Kafalar kıyak tabi göğsümü şöyle bi kabarttım İtalyanım dedim slkadjaslkdjaslkjdlkas :D kendimi deşifre etmek istemiyorum aq zaten azınlığız kodumun ülkelerinde durduk yere dayak mı yiyek :D. Otele döndük nasıl açız bedo hacı aydemirle gidinde yemek alın gelin dedi. Bizde scouter kiraladık düştük yollara :D yalnız baya baya kaybolduk ne burger var ne mcdonalds :D biraz daha gitsek sanırım malezyadan içeri girecez. Polis çevirdi ehliyet isteyince oranın ehliyetleri bizde olmadığı için yok dedi. Güzel bi ceza kitledi ama adam bizi bırakmıyo şimdi ödeyeceksin diyo aydemire :D ! Eeee adama para veriyoruz onuda almıyo. Karakola gidip ödeyeceksin dedi. Aydemir 'Ne kadar uzaklıkta bu karakol' dedi polise :D poliste 13-14 km var demesin mi :D motoru da vermiyo aydemire beni de kaldırıma oturttu burda bekleyecen diyo :D aq aydemire baktım koşa koşa gidiyo kafa kıyak garibim 13 km koşabileceğini düşünmüş :D kasjdklasjdlsa. Neyse geldi bu 1 saat sonra felan ama nasıl sövüyo lügata yeni küfürler soktu adam :D gittik burger bulduk aldık otelin yolunu da bulduk döndük. Bedo döndü amına koduklarım neredesiniz ! Açlıktan ölecez aq diye serzenişte bulunuyo ama aydemirin hayatı sikilmiş suratından belli :D Kanka gel yemek yiyelim siktir et dedim o burgerdan 1 ısırık aldığım gibi geri çıkardım. Lan bunda domuz eti var ! hoydaaaaaa o gün yemeği de yiyemedik kaldık aç :D sonra da baktık yemek bulamayacaz biraz su içip yattık lasdşlakşd :D Ama o domuz etinden sonra aydemir intihar edecem aq diye söylene söylene uyumuştu. To Be Continued... :D