EĞLENCE

Birde benden dinleyin: Kadınların en çok hoşlandığı 3 erkek modeli...

Author

Storiaya vakit buldukça giriyorum hep aynı paylaşımlar,işte kadınların sevdiği erkek modeli, kadınların yatak da en sevdiği şeyler ne biliyim kadınlar neresinden tahrik olur nereye dürtecez nereye sürtecez falan filan herkesin kafalar karışık.Hele bi  kez daha markete ailesini getiren geyik paylaşımı görürsem vuracam kendimi amq. Neyse konu dağılmasın.Bu arada şunuda sizinle paylaşıyım bi tane kondom firması bana mail atmış amq çok şaşırdım, işbirliği yapalım gibisinden komik bir ücret bile teklif ettiler, sktri çektim asla buraya reklam yapmak için yazmayacam. Biriniz işletiyosada skerim belanızı neyse.

Birde benden dinleyin: Kadınların en çok hoşlandığı 3 erkek modeli...

Abiniz ulusa sesleniş yapacak iyi dinleyin,benim zaten buralara yazmaktaki esas amacım belli bir kitleye ulaşıp millet vekili olmak amq.Tabi canım parti kuracaz oylar bana tamam mı lan.Neyse konuya dönelim.Aslında ben konuşacam siz dinleyeceniz konu nerelere gider bilmiyorum ama kadınlar ne ister, bizden neler bekler biraz gözlemlerimden bahsedeceğim.

Öncelikle şunu kavrayalım.Dünyada 3 milyar kadın var.Sen milyon milyar:)) flash tv de vardı ya.Hah çok kadın var yani.Bu kadar çok kadının aynı şeylerden hoşlanması için aynı fabrikada üretilip tek tipte piyasaya sürülmesi gerek, aslında iyi olurdu bakkaldan alıp koyacan eve :)). Abi ama az taktik ver amq öküz gibi adamlar bebek gibi kızlarla geziyor biz manuele devam mı diyosunuz.Durun anlatacam.3 tane çok önemli etken var.Bütün erkeklerin özelliklerini defult edip standarta indirdiğimizi varsayalım.Fark yaratan etkenleri anlatıyorum.

Beyler üzülerek söylüyorum ama malesef fiziksel özellik ilk sırada geliyor.Ruhlar aleminde yaşamıyoruz amq.Kadın evde akşama kadar bekleyecek akşam kapıdan girecek insanın tipi önemli, okulda dışarda tv de görecek manken gibi herifleri sana ekmek veresi gelmez amq.O yüzden biraz düzgün bi vücudunuz olsun, smack downcu olun demiyorum, giydiğiniz yakışsın yeter.Bakın hayvanlar alemine,500 tane örnek verdim daha önce.Kadının hayvani içgüdüleri ne istiyor? geniş omuz, kaslı kol, uzun boy istiyor,sizi görünce bu çocuk beni çatır çatır sker diyebilmeli.Biz ne istiyoruz?Büyük bi kasa, büyük göğüsler neden peki?Büyük kalça doğurganlık dmektr.Hayvansınız olum.

Abi yıktın bizi ben zaten tipsizim amq diye ağlamayın.Siz zaten evlenmeyinki tipsiz ve yamuk genleriniz çoğalamasın, gelecek nesillere aktarılamasın soyunuz tükensin.Bakın isveçe falan gen farkı amq, farkettiniz mi hiç çirkin yabancı turist çocuğu yok.Bizimkiler nasıl akraba evliliği gibi amq.Gerçekler adamı yalan eder beyler kusura bakmayın.Tipi düzeltin,biraz kaliteli giyinin ve bi kokunuz olsun koku demek teninizin imzası demektir.

Bir diğer önemli faktöre geçelim, öküz abilerimizin sırrı, para beyler para, bulanın taaa amq. Siz ki buz gibi sobalı evlerde 10 gün boyunca sabah akşam makarna yersiniz gıkınız çıkmaz fakat kadınlar öyle mi.Hepsinin hayali güzel lüx bir ev,arabalar,sınırsız kredi kartı.Bi düğün yapacanız aşkın yerini pahalı mobilyalar,kol gibi bilezikler almış.Hani seviyorum diyodun,evleniyoruz amq, 1 milyar daha ucuz tektaş alalım nolur ki demeyin, düğün arifesinde gırtlağınızı keserler.Tanıyamazsınız söyleyim.Üstü açık, 2 kapılı, altı yere yakın, bütün erkekleri seviyor kadınlar, anladınız siz.Neyse bunu da geçtik.Para işte fakirin ilacı.Abi bizde parada yok amq demeyin bizde de yazı tura atacak kadar para olmadığı günler geçirdik.

Abi bundan çok bahsettim biliyorum 3. Önemli kriter ney? yatak odası performansı çok çok çok önemli, seviştiğin kadın sizi unutamayacak,mevzu bittiğinde kendine gelemeyecek off diyecek ben böyle birşey görmedim diyecek,namınız diyardan diyara yayılacak ki yatak odanız renklensin sürekli farklı tecrübeleriniz olsun.Tipsiz kızlarla sevişerek başlayın zamanla level atlarsınız garantisini veriyorum ama sevişmeyi bilmek lazım,ama malesef siz onu da beceremiyosunuz. Tam bir sevişme özürlü türk erkekleri.Niye mi gelin anlatayım.

Sayısız türk ifşa videoları izlediniz biliyorum mastürbatörler ordusu sizi :)  yada kendiniz bazı  kızlarla ilişki yaşadınız. Ne diyor bütün kadınlar, acıyor, dur,biraz yavaş, hadi çabuk ol,boşal artık ,hatta yanlış yerdesin diyen bile duydunuz.Lan olum farkında mısınız kadınların canını yakıyosunuz, sizinle sevişmek istemiyorlar, sevişmekten haberiniz bile yok.1 gram zevk almıyorlar, bitsede gitsek modundalar.Dünyadaki en zevkli anların yaşanacağı dakikalar böyle geçirilir mi. Benim paralı orospuyu kendine aşık edip sevişen arkadaşlarım bile oldu.

Bizim türk erkeği ne yapıyor ?matkap gibi amq seviştiği kadını tecavüz etmişten beter ediyor.Kız arkadaşlarınız bu muameleye sırf sizi sevdiği için katlanıyor biyerden sonra oda dayanamayıp sizden ayrılıyor evli olanların da başı ağrıyor.Umarım şöyle bir düşünüp özeleştiri yaparsınız.Ondan sonra bizim kızlar kezban.Bence bizim erkekler biraz öküz ama üzülmeyin,zamanı gelince düzene girer hepsi, akışına bırakın zamanla öğreneceksiniz,anlatmakla olmaz bazı şeyler.Kosgebe başvurup nasıl sevişilir diye kredi istesem çıkar amq.O kadar aciziz bu konuda.

Her anın tadını çıkarın siz, siktr edin herşeyi, kimsenin sizi değiştirmesine izin vermeyin, sevişmem lazım diye şartlanmayın yaş belli biyere geldikten sonra daha iyi anlarsınız, şuan şuurumu kaybedene kadar içip bankın birinde bayılmak istiyorum, çalıştığım firmada işçiler uyuşturucu muhabbeti yapıyo bazen yanlarında dinliyorum, yok adamı şöyle yapar böyle yapar, alkol gibi değil sen bilmezsin herkes kaldıramaz cart curt ediyorlar sessizce dinliyorum amq. Doğrudur ben bilmiyorum diyorum.Ulan ibnetorlar alayınızı bayıltırım diyemiyorum.Ne anlatıyorum amq biriniz de ne alaka demiyo.Konuya dönelim.

Şimdi lan sen kimsin kendini playboy mu sanıon senden mi öğrenecez diyenleriniz olabilir saygı duyarım.Fakat kadınlar bizim gibi düz futbolcu değiller daha yaratıcı daha detaylıdır.Sizin farkına bile varmadığınız şeyler onlar için hayati önem taşır.Bu hikayede erkeklere çok giydirdim bidahaki sefere kadınlara giydirecem.Bu arada maillere elimden geldiğince hızlı cevap vermeye çalışıyorum, amq yakında buraya yazacak vakit bulamayacam ama sıkıntı yok seviyorum sizi, bana da değişiklik oluyor,yorum yazmaktan çekinmeyin.Bahsetmemi istediğiniz şeyleri belirtebilirsiniz.Konu nerelere gitti ne yazdım bilmiyorum tekrar okuyacak halim bile yok kapanışı yapalım. Neyse kendinize iyi bakın zaten hastayım amq yazamıyorum.İnsan bi geçmiş olsun abi der.İnsanlığınızı da asla kaybetmeyin.Unutmayın çok sevdiğiniz anneniz,köpeğiniz,eşiniz bir gün ölecek.Herşey boş beylerrrr.