HIKAYE

Sosyal medyadan gelen ilginç mesajlarda bugün😄

Author

Başlıkta bugün dedim ama bu mesaj geçen seneye ait.Baya ilginç bi mesajdı bence aslında ilginç değilde tuhaf..Neyse onu da siz karar verin artık
Geçen sene ben bir gruba üyeydim sosyal medya üzerinden soruları filan cevaplıyodum bildiğim kadarıyla derken gel zaman git zaman bi müddet sonra bir mesaj geldi birisinden gayet ciddi konuyla alakalı bir şey soruyordu.Neyse cevapladım filan yine aradan baya zaman geçti sana bir şey sormam lazım dedi sor tabi dedim aslında bir itiraf dedi.
Bende meraklıyım ya buyur sor dedim aradan bir kaç dakika geçti bende merak ediyorum tabi.
Ben bi halt işledim dedi.Ve ardı ardına devam etti biri bana zorla filan.. dedi.Bende tek kelime edemiyorum bu arada.Çünkü bu konuştuğum erkek.Bende dedim nasıl yani falan.Oda dedi bir gün köyde beni evime çâğırdı çay içelim filan dedi sonra bana bıçak çekti yaşca benden büyüktü kız bir şey yapamadım dedi.Ben şok tabi böyle salak bi hikayeye kim inanırdı gerçekse bile tuhaftı anlattıkları sıradanın aksine.Bende atar yaptım tabi neden bana anlatıyosun dalga mı geçiyosun dedim haklı olarak. Dedi valla bak cidden çok pişmanım ve bana bir akıl vermeni istiyorum.Akıl mı?
Ne diyodu bu ya direk engelledim bende. Başka birinin başına şu şekilde mesaj geldimi merak ediyorum geldiysede bana tuhaf geldi paylaşmak istedim..)