EĞLENCE

Yılların trendi KADINLARIN KISKANÇLIKLARI

Author

Evettt başlamadan önce feminist arkadaşlar aramızda değildir umarım çünkü hemcinslerimi efsane gömmeyi planlıyorum.

Aslında bakarsanız erkekler son zamanlarda yeni çıkan bir akıma kapılmış ve sevgililerinin dışarı çıkmasından tutunda giydiği kıyafetin içinden atlet giymemesine kadar karışır durumda haa bide özgürüm ayakları çeken kızlarımız buna tepki falan vermiyor garip değil mi?

Ama ben şimdi kadınların kendi arasındaki kıskançlığa değinicem.

Bunlar 2 ye ayrılıyor genelde (saymayı öğrenmen gerek Osman hadi gidelim)

1. Objeleri kıskananlar
2. Konumunu kıskananlar
3. Arkadaş ve sevgilisini kıskananlar

Birinci grup çok koymaz bakar geçer aa ayakkabın güzelmiş der en kötü ihtimal o beğendiği eşyayı yok etmeye çalışır. (bu yurt ortamında çok olur) Hatta kızın biri arkadaşımın eşyalarına ozon suyu dökmüştü biz şok. Hemen gittik bizde onunkine döktük (öyle sana yapılmasını istemediğini başkasına yapna falan yok taktiği anladığın an BAM BAM BAM). Kızın masum değil anne ;)

İkinci grup okulda başarılarını, işte yükselişini kıskanır, aileni kıskanır. Sonra arkandna dedikodu yayar maksat ayağını kaydırmak. Aman dikkat edin bunlara patronu ayartır bi bakmışsınız yerinizden etmiş. Peki napıyoruz bunlara? İttiriyoruz, dışlıyorız, itin g.tüne sokup çıkartıyoruz ahahhaha çok pardon ağır oldu. Kısaca iplemiyor görünüp göz dağını verin gitsin (Çek ayarı Kars kaşarına görsün gününü çek çek)

Üçüncü grup şampiyonlar ligi mübarek. Şimdi bunların uzaktan kıskananı mühim değil ama ortak arkadaşınızsa ara bozmak için herrrr pisliği itliği yapar bunlar. Laf taşımalar mı dersin, karşındakinin gözünde değersizleştirme mi dersin allah sabır versin ne diyim.
Hele bir de bunlar sevgilinizin kankasıysa ohooo atın gitsin bırakın onun olsun bazen itle dalaşmadan çalıyı dolanmak gerekir işte bu sizin felsefeniz olsun.

İT'le dalaşma çalıyı dolan anacım 😂