HIKAYE

Aşk Bodrum'da yaşanıyor çiçeğim :)

Author

Aileden uzakta yaşamanın getirdiği baskının zirve yaptığı noktada bulduğum bir iş ve kazandırdığı tecrübeler dersek yanlış olmaz sanırım. Ege'nin dağlarından yağ, ovalarından bal akan şehrinde buldum işimi. Sektörde daha yeniyiz. Başımızda bi herif sürekli müşteri memnuniyeti,adam bağlama,yıkama yağlama anlatıyor. Zannedersin Adıyaman pezevengi. Her kapının para ve yalakalıkla açılacağını bellemiş bir abimiz diyelim biz. Gittiği her ortamda sigara,cüzdan,telefon kombinasyonunu istikralı bir şekilde uygulayan arada bir burnunu karıştıran bir tip. Hikayeye dönecek olursak yaş olarak bizden büyük olduğu için gençlerin takıldığı ortamlarada akabilmek için genç iş arkadaşları arıyor sürekli. Gideceği her yere çağırıyor gelmezsen ayıp edersin falan filan. Ulan sabahtan akşama kadar zaten senin yüzünü görüyorum bari gece görmeyim. Bir gün yine telefon açıyor bak şuraya gidiyorum kesin gel,abini yalnız bırakmalar falan. Belki ısrar etmez vazgeçer diyerekten üniversiteden arkadaşım Sercan'la olduğumu söyledim. Beraber gelin diye tutturdu. bok varmış gibi arkadaşımda 'oğlum adam senin patronun gidelim ayıp olmasın' dedi. Peki dedik çıktık yola zaten memleket ufacık söylediği yere geldik. Ben elemanı uyarıyorum ne derse he de geç deliye he demek sevaptır diye. Mekana geldik bizimkisi ortama hakim bir masaya oturmuş barda rakı içiyor. Rakı bardağını görünce dedim sıçtık. Çünkü bu rakı içince elini koyduğu yeri unutuyor. Başladık sohbete muhabbete sürekli Sercan'a okuldan kızlarla tanıştırsanıza beni yaşatırım sizi falan. Bizim ki sallıyor sen yeter ki iste en kral ortamlar bizde diye. Deliye he de dedik ama o kadar da değil. Bu sarhoş kafayla bizim oğlanı o gece işe aldı.

Sercan şaşkın haliyle millet iş arar bulamaz bizimkisi iki dk da buldu. Mekandan çıkarken yarın gel görüşmeye diyor bide. Usulen görüşülecekmiş müdürümüz görsün beğensin falan. Bizim oğlan ertesi sabah geldi görüşmeye tamam başla denildi başladık biz işe güce. Sektörün zorluğu burada başlıyor zaten sürekli seyahat,müşteri memnuniyeti,yıkama yağlama. Ayağı yanık it gibi geziyoruz. Bodrum senin fethiye benim, Göcek senin Akyaka benim :) Marmaris benimse datça-Bozburun senin olsun gönlümüz zengin anasını satayım. Sürekli pazarlama teknikleri aşağı, müşteri bulun abimler yukarı.

O hafta başı programımızı yaptık gideceğimiz geleceğimiz yerler belli. Buralardan tahsilat şuralardan pazarlama it gibi çalışıyoruz. Bodrum programının olduğu gün Sercan'la çıktık yola. Torba kavşağından başladık Türkbükü-Gündoğan-Yalıkavak-Gümüşlük oradan Turgutreis-Akyarlar nasıl yardırıyoruz program hiç olmadığı kadar düzgün gidiyor. İşimiz erken bitti dedik ortakentte kuru fasulye yiyelim yavaştan evimize dönelim.işin büyüğü şimdi geliyor. Ne zaman böyle bi plan yapsak ekstra bi iş çıkar demeye kalmadan telefon çalıyor. Arayan bizim Adıyaman pezevengi. kardeşim iş çıktı diyor. Çıkmasa şaşarım zaten. Yemeğimizi yedik kahve sigara faslı derken bu sefer müşteri arıyor beyefendi gelmiyor musunuz? Hay beyefendiler sevsin seni. Geliyoruz amk götümüz yer görmüş ya sizde oturtmayın bizi iki dk. Söve söve gidiyoruz ama müşteri velinimettir. Bide yer yakıkavak-gündoğan arası itin ölüsünün bulunmayacağı bi yer. Bu arada yolda yine Adıyamanlı arıyor dikkatli olun diyor. Ulan tahsilat yapılacak neyin dikkati pavyondan kadın çıkartıcaz sanki. Bu arada kadın emekli akademisyenmiş çok hürmet etmeliymişiz tam bir beyefendi olmalıymışız. Kimse kusura bakmasın o sıcakta beyefendi de götünden soluyor bende. bana soğuk su verene beyefendi olurum arkadaşım.

Neyse tarife göre bulduk manzaralı siteyi kadını aradım dedim biz geldik aracı nereye bırakalım falan. Alt otoparka bırak, merdivenlerden çık, soldan 5 ev say falan anlatıyor bide yalnız gel dedi. Ulan dedim s*kmeseler bari. Sercan'a dedim kardeş tek beni istiyor sana klimayı da açtım suyun sabununda var sen takıl. Hiç itiraz etmez zaten sağ olsun peki kardeş diyip tahsilat makbuzunu uzattı. Götümden soluya soluya bir merdiven çıkmışım ki sormayın. Kadının evini bulduk sonunda çaldık kapısını.

Daha kapı açılmadan parmak arası terlik sesi gelmeye başladı. Bi de telefonda öyle bi konuşuyor ki canımlar cicimler falan. Ne çıkacak çok merak ediyorum ama. Kapı bi açıldı sapsarı saçlar,tüylü parmak arası bir terlik,Bodrum sakinlerinin olmazsa olmazı beyaz ince askılı kısacık bir elbise.ama karşımda duran bir nene. Başta sürekli aman dikkat diye uyarılmamış olsam bu kadar incelemezdim emin olun. İlk emekli akademisyen hanım başladı söze 'hoş geldin canım' diye. İçimden diyorum beyefendi ol zaten istemesende olacaksın. Dedim hoş buldum hanım efendi zannedersem ödemeniz varmış onun için geldim. Ne acelesi var şekerim bir kahve iç ödemeyi her türlü alırsın falan diyor. Aha dedim papazı bulduk. Dikkat uyarısı bunun içinmiş :) kahve içecek zamanım Yok dedikçe ısrar ediyor ama nasıl bi ısrar anlatamam. Yok hatırım kalır. Arayıp davet ettiğime pişman etme beni falan. Ben böyle olacağını bilsem Sercan'ı gönderirim zaten ben niye geleyim hanım teyzecim. Zor oldu kahveden vazgeçirdim ama bu seferde tutturdu soğuk birşey iç diye. Rakı getireyim,bira getireyim ben istemem dedikçe iyice çıldırıyor kadın içirip s*kecek beni anlaşılan. Araç kullanıcam arkadaşım bekliyor dedikçe bu sefer oda gelsin oda içsin diyor. O içerse arabayı kim kullanacak diyorum gitmeyin diyor. Ulan çattık belaya. Diyorum gps ile izleniyoruz işimizi yapalım gidelim. Yok anacım kadın muhabbete adam arıyor bırakmayacak bişey içirmeden. Bide arada soruyor ben kaç yaşındayım bil bakalım. Mezardan izinle gelmişsin amq ne bileyim ben ayıp olmasın diye 50 mi falan diyorum az beyefendi değilimdir de. Gülüyor hayır şapşal 76 yım falan diyor. O sırada gözümün önünden sevgililerim falan geçiyor benim de. Genç kadın lafı değil miydi şapşal? Hangisi demişti falan diye teyzemde pek iğreti durdu sanki falan. Düşündüğüm şeye bak kaç kurtar götü.bu arada hala ne içersin diye soruyor. Su varsa su alayım dedim ısrarla bi boklar içirecek bana kafaya koymuş. Sigara varsa sigara alayım falan dedim artık bari keyif sigarası içelim. Üstüne de suyu içeriz s*kecek bizi. Bu arada kaç dk geçtiyse Sercan arıyor hadi oğlum nerdesin napıyon kadına diye.

Neyse sigara ve suyu getirdi sağ olsun. Bende hızlı hızlı tahsilat makbuzu kesiyorum. Ne oldu acelen mi var telefonun çaldı diyor kadın. Dedim arabadaki arkadaşımın eşi doğum yapacak gitmeliyiz hastaneden aramışlar falan.yalancıyı s*kmiyolar ya. İşimizin acele olduğunu öğrenen teyzecim de ısrar etmedi artık makbuzu verdik alacağımızı aldık. Postu deldirmeden ayrıldık oradan. Çıktığım merdivenleri bir inişim var topuklarım mabadıma vura vura, koşa koşa iniyorum. Otoparkın ucundan Sercan'ı görünce koştum sarıldım çocuğa. Noldu kardeş s*kecekler mi diyor bide. Bundan sonra sen gidersin görürsün dedim olayı anlattım. 25 dk da günah dolu dakikalar geçirirdin diyor. Bide dk tutmuş:)

Ertesi gün öğrendim ki yılda bir kere iş yaptığımız bir firmaymış. Zaten 1 ay kadar sonra da Sercan daha iyi bir iş bulunca işi bıraktı. Bende bir daha o muhite uğramadım bile. Sağ olsun akademisyen de bir daha aramadı. Bodrum'da millet ne bulur biz ne buluruz. bizim Adıyamanlı ya da aynı muhabbeti çok yapmış. Kendisi uymuş herhalde şeytana döndüğümüzde yüzünde hassittir ifadesi vardı.

Hoşçakalın.