Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

Author

Dolar her geçen gün daha da yükseliyor. Dolar yükseldikçe Türk lirası eriyip bitiyor. Bugün (16 Mayıs) 4.50 seviyesini gördü dolar. Daha sonra Merkez Bankası'ndan yapılan açıklamadan sonra biraz olsun düştü. Bunun için bir önlem alınmazsa doların önünü alamayacağız gibi görünüyor. Üstelik günü kurtarmaya yönelik küçük önlemler de bizi refaha çıkarmıyor. Bize uzun vadeli, taş gibi planlamalar lazım.

Ama biz bunları bir kez olsun bile konuşmadık. Dolar adım adım 4.50 liraya çıkarken medyada neleri konuştuk bir hatırlatayım dedim size.

1- Karısı ölen erkek baldızıyla evlenebilir.

Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

'Heh tüm derdimiz de buydu' dedirten açıklama. Yazar ve ilahiyatçı Hayrettin Karaman, görücü usulü olarak kız istemeye giden bir kişinin, abladan vazgeçip kız kardeşine de talip olabileceğini savundu. Karaman, karısı ölen ya da boşanmış olan bir erkeğin de, baldızı ile evlenebileceğini öne sürdü.

2- Diş fırçalamak orucu bozar mı?

Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

Arkadaş her sene mi aynı şey konuşulur. Şu işi bir netliğe kavuşturun hele. Ayrıca bunu 'Laiklik elden gidiyeah' dayıya sorsana delikanlı...

3- Laiklik elden gidiyeah demişken...

Bu amcayı da epey konuştuk son bir haftadır. Hem haberleri yapıldı hem de makarası. A Haber'e çıktı daha sonra bu adam. Bugün AK Parti Üsküdar İlçe Başkanı makamında ağırladı.

4- Leonardo da Vinci’nin eserine yapılan sansür

Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

Konya Ticaret Odası Karatay Üniversitesi kütüphanesindeki Leonardo da Vinci’nin 'Vitruvius Adamı' adlı eserinin replikasının üzerine, 'Açmayın sıkıntı çıkıyor' ifadelerinin yer aldığı bir not koyuldu. Öğrenciler sosyal medyada sansürü protesto etti.

5- İzmir Marşı'nı okutmayan okul müdürü

İzmir Atatürk Lisesi'nde gerçekleşti bu olay. Mezuniyet töreninden sonra öğrenciler bu marşı okurken müdür buna karşı çıktı 'slogan atmak yasak' diye. Bırak kardeşim okusun çocuklar ya. Zorunuza gitmesin bunlar.

6- Metrobüste öpüşen çifte tepki gösteren bilmem kaç bininci insan haberi.

Yine iki sevgilinin toplu taşımada öpüşmesi, birinin çıkıp bunlara tepki göstermesi, sonra otobüste yaşanan tartışma. Çünkü bu ülkede hiç namussuzluk yok. Taciz,tecavüz, kadın cinayeti, ensest falan hiç yok çünkü. Buna karşı çıkıyor efendiler. Bi gidin arkadaşım.

7- Türk milli tekvando takımında grup seks skandalı

Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

Acaba bizim de kazandığımız madalyalarla konuşulduğumuz günler de gelecek mi?

8- Attığı tweet yüzünden gözaltına alınan Barış Atay

Normal bir ülkede böyle haberleri görmememiz lazım aslında.

9- Akaryakıt zamlarının artık açıklanmayacak olması

Dolar 4,50 seviyesine çıkmışken Türkiye’de konuşulan 9 saçma gündem maddesi

Petrol İşverenleri Sendikası'nın (PÜİS) yetkilileri 'büyük tepki' gördükleri için benzine ve motorine zam gelmesine ilişkin artık duyuru yayınlamayacağını belirtti. Zam bize girecek ama haberimiz olmayacak yani.

İşte biz tüm bunları konuşurken de dolar fırladı gitti abicim. Ve bunun için bir tane uzun vadeli çözüm önerisi gelmedi. En fazla dolar molar yaktık.