ILIŞKILER

alın size güvenimi son damlasına kadar sömüren kadının hikayesini anlatıyorum

Author

Öncelikle kendimde en nefret ettiğim duygu vicdanımdır çünkü bi insan bana ne kadar yanlış yaparsa yapsın hep iyi olmasını diliyorum

Konumuza gelecek olursak yaklaşık 3 aylık bi ilişkimden size bahsedeceğim

Kadınla tanıştık anlaştık konuştuk sohbet ettik ve sevgili olmaya karar verdik (söz konusu kadın daha önce bi evlilik atlatmış ve 9 yaşında bi kızı var) neyse ben bunu pek önemsemiyorum çünkü kendi geçmişime bakarsam ben ondan çok daha vahim durumdayım. Gel zaman git zaman biz kaynaştık hatta ilişkimiz ileri seviyede sevişmeli bişey olmaya başladı velhasıl kurban bayramından bi hafta öncesine kadarda bu şekildeydi. Söz konusu tarihe geldiğimizde ise kadın artık beni ekiyor falan ama ben gönül vermişim ya ne dese yiyorum aq. Beyse bayram geçti sabahında buluşalım falan dedik neyse aradım bunu uyanınca konuşuyoruz o ara arkadan bi numara beni arıyor buna dedim böyle bi numara arıyor beni dedi açma dedim neden dedi abim o bizi öğrendi falan ulan dedim öğrendiyse öğrendi seviyorum seni tanışırım abinle ciddiyetimi anlatırım. Kadın ıyk dedi mıyk dedi sonra söküldü o benim eski sevgilim de falan da filan da geçen görüşmek istedi de görüştüğümüzde srnin mesajımı gördü no nu aldı falan tamam dedim ısrarla adam halaa arıyor tabi neyse ben açtım teli ve olaylar kopmaya başladı adam yanıma geldi konuştuk bir anlatmaya başladı bu kadın dul değil halaa evliymiş ben o adam ve bizden hariç birçok kişiyle daha görüşüyormuş bu adam da onla 7 yıldır birlikteymiş . Beynimden aşşağı kaynar sular döküldü aq dedim ben kime gönül vermişim neyse konu bitti adam gitti kadına dedim akşam görüşelim akşam geldi yanıma dediğim şey ne olsa beğenirsiniz. Ne yaptıysan yaptın önemli değil umarım bundan sonra hatalarını düzeltir ve mutlu bi hayat yaşarsın sen mutluluğu hakediyorsun. Hay ağzımı sikeyim kadının bana yaptığına bak benim tavrıma bak.