HIKAYE

Asker Kaçağı Taksici

Yazar

İstanbul'da Anadolu Hisarından Kadıköy'e gitmek için taksiye bindik. Ben ve 2 kız arkadaşım...

Taksiye bindik taksiciye kadıköy rıhtım dedik. Ama taksici bi bozuldu kadıköy deyince bi surat asmalar falan filan anlatamam.Hee anadolu hisarından kadıköyde 50 tl tutuyo

İstanbul'da bilen bilir taksicilerin sürekli kısa mesafelere laf yapmalarını ya da surat asmalarını.. Bu taksici uzun mesafeye surat yaptı.

Neyse sahil yolundan gidelim dedik buna da laf yapmaz mı çıldırıyorum arabada..

Neyse yolda taksici söylene söylene gidiyoruz. Kuzguncuğu geçtikten sonra taksici Beylerbeyi'nin ordan çevre yoluna girsem olur mu Üsküdara hiç girmeyelim dedi. Bende tamam dedim zaten trafikte vardı sıkılmıştık. Tam Beylerbeyi Sarayının ordan çevre yoluna bağlanacak hopp trafik çevirmesi. Tabi ki de taksiyi çevirdiler çünkü neden far ışıkları pavyon sarısıymış resmen orda polis çevirince fark ettik.

Neyse polis durdu tabi taksiciyi görceksiniz eli ayağı titremeye başladı ben anlam veremedim dedim kendi kendime her halde belgelerinde eksik var ya da ne biliyim en kötü ehliyeti falan yoktur diye.

Taksici indi gitti polisin oraya.

Şimdi ben önde oturuyorum kızlar arkada polis benim cama vuruyo ama ben hiç oralı olmuyorum baktım kızlar aşağı iniyo kafamı bi cevirdim polis dik dik bana bakıyo kapımı açtı in aşağı dedi.

Ben nasıl tırstım ama anlatamam kimliğimi aldı sorgulatmak için ben omayan sabıka kaydım çıkıcakta orda tutuklanacam diye korktum anlatamam size..

Polis kızları göstererek akraban mı bunlar dedi.

Yok abi dedim okuldan arkadaşlarım dedim.

Polis hangi okul deyince çıkardım ben tırsa tırsa okul kimlğimide verdim.

Polis bir bana bakıyo bir kızlara bi de benim kimlikle okul kimliğime resmen sıçtım diyorum şimdi içimden orda polis tarafından yediğim damgayı hepiniz anlamışsınızdır.

Neyse polis beni de kızları da bıraktı. Biz kendi aramızda konuşuyoz.

Ordan poliste taksiciyle konuşuyo;

Bu farlar ne böyle aracı çekicez dedi.

Taksici hemen taksi sahibini aradı normal farlardan istedi o sırada taksici bize bir bakış attı ama anlatamam size resmen bakışlarıyla şu çevirmeden kurtulalım biliyoprum ben size yapacağımı der gibi..

Neyse taksici konuşmayı bitirdi o sırada başka bi polis taksicinin kimliğini istedi

Taksiciyi görceksiniz ama nasıl eli ayağına dolandı yok abi ne gerek var kimlik sorgusuna falan dedi tabi polis daha da şüphelendi.

neyse adam mecbur verdiği kimliği

Polis sorgulamasında adam asker kaçağı çıkmasın mı

Alalhım çıldırıyorum zaten böyle şeyler hep bizim başımıza geliyo bende anlatıcak çok şey var..

Taksiciyi orda bırakıp biz yolumuza devam etmek istedik tabi önce polise danıştık abi biz gitsek olur mu diye.

Polis tabi gidebilirsiniz dedi bizde ne rahatlama ama anlatamam.

Neyse tabi seviniyoz da bi yandan taksimetre 25 tl yazdı. Ödemiycez diye ordan bi polis abim taksi cevirdi bize o sırada taksici yapışmazmı bana abi bizim ücreti alıyım ven diye..

Yavv zaten asker kaçağısın araç bağlanacak ceza yicen hala 25 tlnin peşinde neyse verdik parayı sonra devam ettik yolumuza..