HIKAYE

Intikam :)

Erdi Arslan
Yazar
Erdi Arslan

Caylariniz hazir mi toplanin beyler size 4 tane kizi nasil birbirime dusurup cehennem biletini cebime koydugumu anlatacam.

Malezya’da universite okurken grup projeleri verirler. 5 kisilik gruplar ile proje tamamlamasi yapilir. Herkes guzelce grubunu secti bi ben kaldim orta da bir de Suriyeli Saif diye muptezel aq! Hay amk burda da mi Suriyeli dedim. Ama boyle gotum gotum cocuktan kacarak grup ararken Kazakistanli Nursulu diye arkadas 4 kisiyiz gel sendr gruba dedi ve bende koyun gibi girdim aq. Sonucta bilemezsin ki kendini proje haric herseyin icinde bulacagini.

Neyse paylasim yaparken hemen cakallik yapip projenin en kolay kismini ben aldim kafa rahat mis :D Evde deliler gibi bunun serefini kutlayarak bira icip sabaha kadar LOL oynadim dhhsjdja :D projenin teslim edilmesine daha 2 ay var diye kafa rahat tabi. Sonra baktim proje teslim gunune 1 ay kala bunlarin beni gruptan atmaya calistigini hissettim (Acaba sen kendine az olan yeri mi aldin ? Seninki biraz kolay gibi, Gruba arkadas gelecek diye imali imali sozler aq). Tabi ben durur muyum ? Arastirmaci kisiligimle hemen ajanliga soyunup isin ic yuzunu desifre etmeye ugrastim ve sonunda buldum. Bunlarin arkadasi gruba girmek istiyomus tek care de beni gruptan atmak ama ben nasil camurlastim yuzsuz gibi de cikmiyorum gruptan aq :D tamam butun projeyi ben yapacam diyorum ama kimse siklemiyor :D.

Neyse bunlar ugras vererek beni gruptan attilar ben de gemileti yaktim aq sikerim universitesini de dersini dr diyerek bunlari birbirine dusurmek icin plan yaptim. Plan su Cat diye aralarinda bi kiz var asiri laf tasiyan ve dedikoducu birisidir. Ona gidip Nursulu,Elina,Regina senin hakkinda konusuyo diye fisseqleyip en basta bunun onlarin arkasindan konusturmaya baslayarak fitili ateslemekti. Universiteye gittim Cat’i buldum ve sallamaya basladim hakkinda konusuyolar diye diyorum ki Nursulu dedi ki; Cat’in amk hdjsjdjak :D tabi devami da var ama baya uzun...

Neyse Cat bunlarin arkasindan ciddi anlamda konustu bende gidip bunlar digerlerine aktardim :D ortalik kazan gibi kaynamaya basladi ya dinamit patlamadan hemen kacacaktim ya da o kazanda hepimiz kaynayacaktik :D Universite’nin devasa bir plazasi var ogrencilerin ders aralarinda oturmalari icin felan.

Bunlara yuzlesin baglarinizi kopartin dedim hepsi ayri ayri okeyledi ama proje felan hikaye oldu aq :D. Universite’de toplandik bunlar tartismaya basladi ama birbirlerini vuracaklar nerdeyse o derece bagiriyolar. Baktim olay hafiften kaymaya basliyo ben 2 arka masaya kacarak olaylari uzaktan izliyorum olasi bi pislikte basim yanmasin derken bunlar sac bas plazasinin ortasinda birbirlerine girdiler :D Ama kemik sesleri rahat duyulabiliyodu o derece yani :D. Kizlarin aralarini bozim derken mezun olmalarina 4 ay kala okuldan atildilar dhhshahahja. Kizlarin hayatini eritmekle kalmadim bildigin amina kodum :D. Heee ben mi ? Ben dersten gectim mezun oldum aq hdjdhsjjs. Boyle bi olay gecti basimizdan kafa sisirdiysek affola...