KADIN

Tinder da 600 kadın ile deneyin analizi

tindercik
Yazar
tindercik

Merhabalar,

20-33 yaş arası İstanbul'daki tinder kullanan kadınlar arasında yapmış olduğum KISMİ /YARIM / RASTGELE deneyi paylaştıktan sonra aldığım tepkiler inanılmazdı.

Yapmış olduğum deney için beklemediğim bir tepki karmaşası yaşadım. Beklediğim tepki aslında şuydu, vay be! Yani hepsi buydu.

Vay efendim ben adammıymışım da, yok efendim sen kralsın da bilmem ne.

Bi dakika ya?

Hikayemde yazılanların hepsi BANA YAZILDI ARKADAŞLAR. Yorumum sadece en altta ki kısımdaydı.

Ve kesinlikle şunu farkettim inanılmaz derecede saptırılarak anlaşılmış ve tam okunmamış yazılanlar.

Genelleme yaptığımdan şikayetçi olunmuş fakat, doğru bilgiye ulaşmak için rastgele olması gerektiğini düşünmüştüm kaldı ki bilim adamı yada test uzmanı falan da değilim. O yüzden " tüm kadınlar " genellemesini "tinder kullanan kadınlar" olarak düzeltmek istiyorum.

Öncelikle tespiti doğru yapmalıyız.

Şimdi, eleştiren kadınlarımız diyoki, oraya takılanların amacı bellidir. Burada kastettiği şey yatıp kalkmak. Ama kadınlarımızın çoğu öyle düşünmüyor.?? Bütün tinder kullanan kadınlar sex için mi orda hanım ablacım? O zaman beni eleştiren hanım, diğer kadınları damgalayarak kendi kalesine mi gol atmış oluyor? Yani sonuçta reddedildiğimi söylemiştim.

Siz başka bişey söylemeden ben Deneyimi özetliyim arkadaşlar, ve editörlerden rica ediyorum, savunma hakkımı pas geçmeyiniz.

Bu deneyin çıkış noktası, nazik davranılan kadınların kaba davranmasından sonra, fake hesaplar aracılığı ile diğer tepkilerinin ölçülmesidir.

Kriter olarak algılamak size kalmış,

mesaj ; verenle alakalı değil, alan ile alakalıdır. Ben yazdım siz ne çıkarıyorsanız onu çıkarın. Ama o kadar dağlara taşlara gitti ki konu, linç ediyonuz yaaa. Mağdur olan benim la. Duygularımla oynandı, beni sevmeniz lazım, vah yavrum kıyamam sana demeniz lazım. :'( (şaka)

" Sarkık '' olayı şuan top 1 de. Ne hakaretler yemişim varya. Yahu el insaf, kadın evime gelip, bak memelerime, sarktı, diyor, bunu da utanmadan, nasıl olsa böyle olduğum için bana bişey yapamazlar, diyerek savuşturuyor. Ama iğrenç olan benmişim!!

Cinsiyetçi, geri kafalı, hödük, ezik, ve bilimum hakaretlerin hepsine eyvallah. Ben sizin yazımı tam okumadığınızı düşünüyorum. Çünkü hiçbir kadına hakaret etmedim yaptığım tek şey tepki ölçmekti.

Velhasıl, bence tinder da yada başka sosyal programlarda kadın ve erkeğin karşılıklı kibar olması lazım. Günlük hayatta da öyle, her yerde öyle.

Her ne kadar kadınlara bundan sonra saygım kalmadı desem de, ben kadınlara her zaman nezaket ile yaklaşmam gerektiği ile yetiştim, kadınlarımıza olan saygımı dandik sosyal medya programları ile yitirecek değilim.

Sadece takılmak isteyen olursa, kalbi kırılır mı diye düşünmeyeceğim o kesin.

Dip not : Tinder dan tanıştığım arkadaşım Gülşah ile öyle güzel muhabbetimiz var ki, bu yazıyı okuduğunda verdiği tepki "vay be!" Yani beklediğim tepkiydi. Tinder a sex programı damgası vuranlara inat, insan olduktan sonra birisini beğenmiş olmanız illa onunla evleneceğiniz, sevgili olacağınız yada yatağa gireceğiniz anlamına gelmez. Pek ala on numara arkadaşlar da kazanabilirsiniz. Bence...

.